![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
SouleR a jak z trwałością głowicy a szczególnie uszczelki po głowicąSouleR pisze:najmocniejszy na slasku jest mojw tym momencie jakies 100+ na seryjnym silniku. doslownie lekko pogrzebana fabryka. daje rade hondzie 1.4 mimo masy, takze nie jest zle. dalsza moc musi poczekac na fmic i pompe 10mm. dodam, ze narazie doladowanie jest tylko 1bar.
SouleR pisze: powiem tyle 1.6 bar nie wydmuchal mi uszczelki. oczywiscie najlepsza jest metalowa uszczelka. wtedy mozna sie bawic.
a czy ja mowie ze "oto przedstawiam najmocniejszego AAZta na slasku ;> ja tylko sie chwale ze jest kolejny mocnySouleR pisze:najmocniejszy na slasku jest moj w tym momencie jakies 100+ na seryjnym silniku
A na podlasiu mójsouler pisze:najmocniejszy na slasku jest moj w tym
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości