problem z mk2 pali na 3 gary mimo ze ma nowe swiece i kable
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- malutki gti
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 23:37
- Lokalizacja: >>>GLIWICE
- Kontakt:
problem z mk2 pali na 3 gary mimo ze ma nowe swiece i kable
siemka mam problemka moze mi ktos powiedziec czemu mi golfik 2 gt pali na 3 gary mimo ze swiece sa nowe i daja iskre mysle ze moze jeden wtrysk nie podaje ale nie jestem pewien na stowke bo nie wiem czy wtryski maja cos do tego z gory dziekuje za odpowiedzi
UCZUCIA ZAGUBILEM UTRACILEM TO CO PIEKNE :(
Kolega miał taki przypadek ze nie palił na 1 gar wynienił wszystko swiece kable, kopułkę, diagnostyka elektroniczna i nic A to po zciągnięciu pokrywy zaworów okazało sie ze wałek rozrządu ma wytarty krzywik i zawór nie działał tak jak powinien DOBRE CO? napawanie wałka kosztowało 100zł Powiedzieli ze to wada zadka lecz spotykana
MORE POWER
- malutki gti
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 23:37
- Lokalizacja: >>>GLIWICE
- Kontakt:
nie nie nie nie moge tak zostawic bo mnie to wkurza nie ma kopa i wogule a co to moze byc ze na 4 garze swieca jest cala czarna on chodzi na 3 gary jak ma mniejsze obroty dam mu wiecej gazu i wejdzie na obroty to lapie na 4 juz mnie to powoli wpienia hehe narazko
UCZUCIA ZAGUBILEM UTRACILEM TO CO PIEKNE :(
No niestety ja tez mam ten problem w moim golfie mk2 1,6 mono wtrysk. wymieniłem juz swiece i przewody. I dalej to samo. Tyle ze to mi sie dzieje po dłuzszej jezdzie po okolo 50 km. ale jak wylacze silnik i odpale silnik to jest okej.
Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Witam
Podobnie jest u mnie, tzn szarpie silnikiem na zimnych obrotach, ale niezawsze jak przygazuje to chwilkę chodzi równo i znowu traci stabilność. Efekt ten chyba troche bardziej widać na zimnym silniku, al ena bardzo gorącym też trzęsie. Analiza spalin wychodzi dobrze i na wolnych (mimo że szarpie) i na około 3000obr. Lambda wychodzi około 1.030 - 1.080 , HC około 15 - 30. Nie widać żeby kopcił, spalanie około 10l w mieście. Świece były NGK i były mocno okopcone na czarno, raczej suche. Teraz kupiłem nowe świece, kable i filtr powietrza (CHAMPION) a kopułkę i palec mam idealne (niema śladów śniedzi czy podmaleń, rys czy brudu)
A wciąż szarpie. Olał bym temat ale postawiłem auto do zagazowania i gaziarz nie potrafo ustawić wolnych obrotóe na gazie bo niestabilność wolnych obrotów na gazie jest dużo większa.
Proszę o pomoc, wszelkie sugestie i rady, będę sprawdzał wszystko bo zależy mi na czasie ( jutro muszę znaleźć rozwiązanie do auto stoi u gaziarza.
Auto : Golf 2 GTI 1.8 16V silnik PL wtrysk KE-Jetronic. 95kW(129koni- katalizator)
Podobnie jest u mnie, tzn szarpie silnikiem na zimnych obrotach, ale niezawsze jak przygazuje to chwilkę chodzi równo i znowu traci stabilność. Efekt ten chyba troche bardziej widać na zimnym silniku, al ena bardzo gorącym też trzęsie. Analiza spalin wychodzi dobrze i na wolnych (mimo że szarpie) i na około 3000obr. Lambda wychodzi około 1.030 - 1.080 , HC około 15 - 30. Nie widać żeby kopcił, spalanie około 10l w mieście. Świece były NGK i były mocno okopcone na czarno, raczej suche. Teraz kupiłem nowe świece, kable i filtr powietrza (CHAMPION) a kopułkę i palec mam idealne (niema śladów śniedzi czy podmaleń, rys czy brudu)
A wciąż szarpie. Olał bym temat ale postawiłem auto do zagazowania i gaziarz nie potrafo ustawić wolnych obrotóe na gazie bo niestabilność wolnych obrotów na gazie jest dużo większa.
Proszę o pomoc, wszelkie sugestie i rady, będę sprawdzał wszystko bo zależy mi na czasie ( jutro muszę znaleźć rozwiązanie do auto stoi u gaziarza.
Auto : Golf 2 GTI 1.8 16V silnik PL wtrysk KE-Jetronic. 95kW(129koni- katalizator)
sprawdziłbym kopułkę i palec rozdzielacza (jeśli któreś jest do wymiany, wymień od razu komplet). Nie pomoże - spróbowałbym zmierzyć kompresję (jak będą spadki ciśnienia na 4 garze, to jeszcze raz "na mokro" - próba olejowa)
Przed dalszym grzebaniem i wymianą dalszych elementów lepiej byłoby wiedzieć, czy nie dolega mu coś poważniejszego, na co grzebanie przy zapłonie nie pomoże, a tylko wpadniesz w koszty.
Ostatnio kumpel mnie nie posłuchał, wydał ze 350 zyla na "speców" od zapłonu, a okazało się że silnik najnormalniej jest do d... (sprawdzenie kompresji ok. 50 zł max, czujnik można kupić za 35 zł i zrobić to samemu - a to urządzonko wbrew pozorom sie przydaje, mój zwrócił się już kilka(naście) razy...)
Przed dalszym grzebaniem i wymianą dalszych elementów lepiej byłoby wiedzieć, czy nie dolega mu coś poważniejszego, na co grzebanie przy zapłonie nie pomoże, a tylko wpadniesz w koszty.
Ostatnio kumpel mnie nie posłuchał, wydał ze 350 zyla na "speców" od zapłonu, a okazało się że silnik najnormalniej jest do d... (sprawdzenie kompresji ok. 50 zł max, czujnik można kupić za 35 zł i zrobić to samemu - a to urządzonko wbrew pozorom sie przydaje, mój zwrócił się już kilka(naście) razy...)
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 107 gości