Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » śr maja 14, 2008 11:00
ropet pisze:Myślicie że bezpiecznie będzie podkręcić turbinę do 0,9?? o ile da się :/
da sie na pewno
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jaka masz turbinke albo choć napisz z którego roku masz auto ??
jeśli zbytnio dymi to znaczy ze musisz mu albo zmnieszyć dawke co spowoduje powrót do stanu poprzedniego albo zwiększyć ciśnienie
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
dlatego zwiększenie ciśnienia jak najbardziej wsakzana
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
ropet
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 6
- Rejestracja: śr sty 10, 2007 00:22
- Lokalizacja: pomorskie
Post
autor: ropet » śr maja 14, 2008 11:13
Ja mam gofra z 95 . Dzisiaj będę próbował zwiększyć ciśnienie i jak przestanie dymić to podkręcę bardziej pina hehe
-
yorn_123
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 442
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
- Lokalizacja: Kłodzko
Post
autor: yorn_123 » śr maja 14, 2008 11:44
moze ktos zarzucic link na temat sprzegiel ktore wytrzymaja wieksza moc.bomusze wymienic sprzeglo a nie bede pakowal byle czego zeby zaraz znowu na nowo zmieniac
MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
-
kuba2955
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 14
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 15:22
- Lokalizacja: Hajnówka
-
Kontakt:
Post
autor: kuba2955 » pt maja 23, 2008 16:52
![Obrazek](http://images24.fotosik.pl/211/7f3a7d097a635549.jpg)
ja tyle wyciągnąłem na ciśnieniu 1 bar i zwiększonej dawce i gov mod, silnik aaz. ale teraz mam problem, może mi pomożecie, zmieniłem pompe na drugą, zalałem ją ropą ale nie chce odpalac i nie wiem o co chodzi...
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pt maja 23, 2008 17:09
kuba2955 pisze:zmieniłem pompe na drugą, zalałem ją ropą ale nie chce odpalac i nie wiem o co chodzi...
zapowietrzony moze ??
spróbuj poluzować przewody metalowe od wtryskiwaczy przy wtryskiwaczach i postartuj az z nich poleci ropa wtedy dokręci i spróbuj
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
yorn_123
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 442
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
- Lokalizacja: Kłodzko
Post
autor: yorn_123 » ndz lip 20, 2008 21:44
witam Co myslicie o tym icku do golfa III AAZ
http://allegro.pl/item403561492_fiat_gr ... 7_1_4.html Wymiary(w mm): 450x100x52 Jaki najlepiej icek przy turbawce T2 w??
MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » ndz lip 20, 2008 22:23
chyba bezie ok ale sprawdź czygo tam gdzieś wsadzisz !! A jak chcesz wiedzieć na 100 co będize psować to jest podwieszony temat w dziale diesel o FMIC !! zaglądnij poczytaj
-
yorn_123
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 442
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
- Lokalizacja: Kłodzko
Post
autor: yorn_123 » ndz lip 20, 2008 22:55
no przeczytałem ten cały temat o FMIC ale konkretnie nic tam nie znalazłem jeden icek w AAZ-cie z astry ale ten by mi pasował bo ma wlot i wylot prosto wiec nie bedzie duzo modzenia
MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » ndz lip 20, 2008 23:34
no to jakby pasował to bierz i zakładaj
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
na T2 będzie dobry
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » ndz lip 20, 2008 23:59
Zauważyliście może kiedyś zależność, że im więcej paliwa w baku tym samochód się lepiej zbiera? Bo mi się wydaje, że u mnie tak jest. Obserwuje teraz ten temat i zaczynam mieć własnie takie podejrzenia. Takie mam dziwne odczucie jakby się lepiej AAZet zbierał z większą ilością paliwa.
Jak to jest u Was?
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pn lip 21, 2008 01:00
Michnik pisze:Zauważyliście może kiedyś zależność, że im więcej paliwa w baku tym samochód się lepiej zbiera?
eee no chyba odwrotnie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) im mniej tym lepiej bo auto jest lżejsze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
zaprzal
- VW Baron
![VW Baron VW Baron](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » pn lip 21, 2008 08:43
jak jest w okolicach rezerwy to moze sie lekko zapowietrzac i czuc wyrazny spadek przy czerwonym polu na obrotomierzu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
dominik7
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
-
Kontakt:
Post
autor: dominik7 » pn lip 21, 2008 09:49
U mnie to najlepiej sie zbiera jak wskaźnik pokazuje połowę rezerwy, albo...Jak zatankuje lepsze paliwo niz zwykle.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
-
Michnik
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
Post
autor: Michnik » pn lip 21, 2008 13:09
zaprzal pisze:jak jest w okolicach rezerwy to moze sie lekko zapowietrzac i czuc wyrazny spadek przy czerwonym polu na obrotomierzu
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dokłądnie taki jest właśnie efekt. Przy rezerwie im bliżej czerwonej skali na obrotomierzu tym gorzej przyspiesza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości