Wysokie jałowe obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Yarecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt sie 22, 2006 01:06
Lokalizacja: Wyszków/VaWa
Kontakt:

Wysokie jałowe obroty

Post autor: Yarecki » pt maja 23, 2008 11:44

Witam, problem przedstawia sie tak ze w moim ATD 1.9 101 ps wariuja obroty, raz trzyma rowno tyle co powinno, a zaraz obroty ida w gore, mniej wiecej do takiego poziomu (minimalnie wyzej tylko nie zdazylem fotką ustrzelic)
Obrazek
Zastanawiam sie czy jest to spowodowane rowniez wariującym czujnikiem temp. cieczy chlodzacej, a z nim jest tak ze raz lezy calkowicie i czasem wskoczy i leci do 90 st i pozniej znowu lezy, nie mialem narazie chwili zeby go wymienic i ew wyeliminowac go z grona podejrzanych. Czy w tdi jest cos takiego jak "ssanie", chodzi mi o zwiekszanie mieszanki gdy silnik jest zimny. Jesli ktos juz cos takiego przechodzil lub wie ocb to prosze o pomoc. Dzieki pozdro :bigok:


ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt maja 23, 2008 11:46

jasne , że czujnik temp. ... jeżeli jeszcze wskazówka Ci wariuje to masz przyczynę ... na początku przeczyść od niego styki



Awatar użytkownika
Yarecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt sie 22, 2006 01:06
Lokalizacja: Wyszków/VaWa
Kontakt:

Post autor: Yarecki » pt maja 23, 2008 11:50

Nawet widac na zdjeciu ze wskazowka od temp lezy, a zrobilem to zdjecie na swiatlach po ok 30 minutach jazdy, wiec silnik napewno mial juz 90st. Jutro jak znajde chwile to sie zajme tym czujnikiem i zobaczymy co i jak, moze najpierw wtyki zleje sprayem do pol. elektrycznych. Dzieki :bigok:
jeszcze jedno, ten czujnik to jest w bloku silnika czy w chlodnicy, bo jeszcze tego nie rozbieralem i nie orientuje sie, w mk3 mialem chyba w chlodnicy jeden i drugi w króćcu .. :/
Ostatnio zmieniony pt maja 23, 2008 11:53 przez Yarecki, łącznie zmieniany 1 raz.


ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Yarecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt sie 22, 2006 01:06
Lokalizacja: Wyszków/VaWa
Kontakt:

Post autor: Yarecki » pt maja 23, 2008 12:33

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej / termistancyjny, podwójny, o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji, umieszczony na przewodzie wypływu cieczy z głowicy
zaraz ide na poszukiwania ;)


ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości