Ubytek plynu chlodzacego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Ubytek plynu chlodzacego

Post autor: Dario84 » pt maja 23, 2008 10:37

Problem dotyczy silnika AJM wzdluznego, ubytek plynu chlodzacego, ok 10l / 1000km, plynu ubywa najwiecej przy butowaniu, przy normalnej jezdzie nic nie ubywa.

Brak jakichkolwiek wyciekow, nawet po butowaniu samochodu,

Brak objawow padnietej uszczelki pod glowica: ogrzewanie jest caly czas, brak wody w oleju, brak wody w paliwie (silnik caly czas ladnie pracuje), brak oleju w zbiorniczku wyrownawczym, nie ma mazi pod korkiem oleju, cisnienie na cyL: 28-30-29-30

Ktos ma jakies sugestie ??
Ostatnio zmieniony pt maja 23, 2008 10:39 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Ubytek plynu chlodzacego

Post autor: mirass » pt maja 23, 2008 11:18

Dario84 pisze:Problem dotyczy silnika AJM wzdluznego, ubytek plynu chlodzacego, ok 10l / 1000km, plynu ubywa najwiecej przy butowaniu, przy normalnej jezdzie nic nie ubywa.

Brak jakichkolwiek wyciekow, nawet po butowaniu samochodu,

Brak objawow padnietej uszczelki pod glowica: ogrzewanie jest caly czas, brak wody w oleju, brak wody w paliwie (silnik caly czas ladnie pracuje), brak oleju w zbiorniczku wyrownawczym, nie ma mazi pod korkiem oleju, cisnienie na cyL: 28-30-29-30

Ktos ma jakies sugestie ??
uszczelka wywalona na kanale wodnym - miałem to samo w ojca pasku AVF


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » pt maja 23, 2008 11:22




Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt maja 23, 2008 11:24

Mirass ale chyba gdyby poszla uszczelka w kanale wodnym to komprecha by szla do wody, i temp zaraz by szla w gore, a przynajmniej nie bylo by ogrzewania... tak moim tokiem myslenia (niekoniecznie slusznym) :)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ruszmar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lis 12, 2007 22:11
Lokalizacja: Sędziszów
Kontakt:

Ubywa płynu

Post autor: ruszmar » pt maja 23, 2008 11:50

Witam ja mam to samo w ASV, płyn ubywa przy butowaniu i wyrzuca korkiem, przewody są twarde po przejechaniu nawet kilku kilometrów. Po odkręceniu korka słychać duże ciśnienie i płyn zmienia poziom z min na max. Umówiony jestem juz na wymianę uszczelki pod głowicą zobaczymy czy coś pomoże. Pozdrawiam



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt maja 23, 2008 11:51

Dario84 pisze:Mirass ale chyba gdyby poszla uszczelka w kanale wodnym to komprecha by szla do wody, i temp zaraz by szla w gore, a przynajmniej nie bylo by ogrzewania... tak moim tokiem myslenia (niekoniecznie slusznym) :)
Darek, zrzuć głowice a zobaczysz a później wpadnij z flaszką do mnie bo racja będzie po mojej stronie :pub:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt maja 23, 2008 12:08

mirass pisze:Darek, zrzuć głowice a zobaczysz a później wpadnij z flaszką do mnie bo racja będzie po mojej stronie
Jesli tak bedzie to wpadne z muminem :D


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości