Golf mk3 by aw69 - Najmocniejsza Vp37 w Polsce
Moderator: G0 Karcio
Pogratulować wytrwałości i pracy włozonej w auto. 
 
Po cześci wiem przez co przechodziłeś
 
Jeszcze raz gratulacje, no i powodzenia.
			
									
									Po cześci wiem przez co przechodziłeś
Jeszcze raz gratulacje, no i powodzenia.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
- kalin
 - Ma gadane

 - Posty: 174
 - Rejestracja: sob gru 08, 2007 15:51
 - Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie / Kalinowo
 - Kontakt:
 
mijałem dzisiaj golfa na trasie Zambrów-Łomża,agresywnie wygląda,z przodu ciężko rozpoznać że to golf,szedł jak przecinak 
 a kopcił tak że nic widać nie było za nim... 
			
													
					Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 16:22 przez kalin, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									..::: PozdraVWiam :::..
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images23.fotosik.pl/173/fbd532fcf7e4898d.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images28.fotosik.pl/283/1e2d6e8156be772b.gif[/img][/url]
						[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images23.fotosik.pl/173/fbd532fcf7e4898d.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images28.fotosik.pl/283/1e2d6e8156be772b.gif[/img][/url]
Witam  
  golf żyje jeszcze 
  bo coś ucichło w temacie.Mam takie pytanie odnośnie żywotności silnika,tzn czy ori silnik 1z zmieniłeś na ALH dlatego że dawał już jakieś znaki że długo nie pożyje po modyfikacjach,czy po prostu zmieniłeś dlatego żeby na wszelki wypadek mieć spokój.To samo pytanie do bebechów z PD-ka tzn. zmieniłeś przy okazji, czy dlatego że silnik dawał ci już sygnały że czas najwyższy to zrobić?Ogólnie interesuje mnie, czy mając auto z tak podniesioną mocą można go używać do jazdy na codzień(oczywiście chodzi tu o mieszaną jazdę-nie katowanie non stop) czy raczej auto służy tylko do niedzielnych wypadów gdyż żal robić większe przebiegi bo po przejechaniu 10tyś KM znów trzeba będzie robić generalny remont silnika???
			
									
									[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
						Golf żyje i ma sie dobrze póki co. Nie powiem bo kilka przebojów bylo po drodze aczkolwiek nie dotyczacych silnika a raczej spraw zwiazanych z wiekiem auta i kilka czesci eksploatacyjncyh ktore bardziej zuzywaja sie po podniesieniu mocy o ponad 100%.Witam golf żyje jeszcze bo coś ucichło w temacie.Mam takie pytanie odnośnie żywotności silnika,tzn czy ori silnik 1z zmieniłeś na ALH dlatego że dawał już jakieś znaki że długo nie pożyje po modyfikacjach,czy po prostu zmieniłeś dlatego żeby na wszelki wypadek mieć spokój.To samo pytanie do bebechów z PD-ka tzn. zmieniłeś przy okazji, czy dlatego że silnik dawał ci już sygnały że czas najwyższy to zrobić?Ogólnie interesuje mnie, czy mając auto z tak podniesioną mocą można go używać do jazdy na codzień(oczywiście chodzi tu o mieszaną jazdę-nie katowanie non stop) czy raczej auto służy tylko do niedzielnych wypadów gdyż żal robić większe przebiegi bo po przejechaniu 10tyś KM znów trzeba będzie robić generalny remont silnika???
Silnik zmienilem na ALH dlatego ze bylem glodny mocy i chcialem wlozyc cos swiezego z malutkim przebiegiem a jak wiadomo moj 1Z mial juz nalatane troche bo prawdopodobnie siedzial tam od nowości wiec i jego wiek swiadczyl tez o jakims stopniu zuzycia, a nie chcialem zeby w finalnym setupie wiek motoru zadecydowal o tym ze zabraknie z 10 - 15 KM, jesli chodzi o bebechy z PDka pierwotnie nie mialem ich wkladac do silnika ALH, ale po tym jak wydmuchalo mi uszczelke pod głową i czekala mnie rozbiórka silnika wiadomo chcialem go dodatkowo wzmocnic bo wiedzialem ze bede pakowal najwieksze graty a niechcialbym zeby cos po drodze sie wysralo dlatego powedrowaly tloki i korby od PD 130 oraz szpilki ARP. Jesli chodzi o użykowanie auta jezdze nim na codzien bo innego auta niemam, i czesciej na pełnej piź.... niz lajtowo
Wczoraj bylem nim na nocnych jakies ustawki ale generalnie deszcz i mokro wiec za wiele nie moglem pokazac na co golfa stać i dostalem baty od nowego LEXUSA GS450h (350 KM) potem poprosilem wlasciciela o wyscig z rolowanego od 60 do 200 szlismy juz łeb w łeb)
Dzis auto wybebeszylem i robilem jakies przejazdy probne (g tech 5,12 - 5,40 0-60 mph ; 13,59 - 13,81 1/4) i w sobote udaje sie na zawody do Ryk powalczyc o pucharek w drugiej rundzie WST
					Ostatnio zmieniony pt maja 23, 2008 03:25 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST  2008 rok.......
						Dzięki za wyczerpującą odpowiedż  
 Powodzenia w modach a co do dymu to znam ten ból 
  http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e12 ... 2360f.html
			
									
									[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]
						dobre, nie słyszałem jeszcze tego usprawiedliwieniaa co do dymu niech sie wstydzi ten co widzi
					Ostatnio zmieniony pt maja 23, 2008 09:41 przez djtom, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Nocne Mary Squad 
						djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- 
				Krzysiek W.
 - Forum Master

 - Posty: 1279
 - Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
 - Lokalizacja: Pisz/Białystok
 
Wogole nie poszlo 
 nie dojechalem do Ryk - wogole nie uruchomilem samochodu pod domem w dniu wyjazdu 
 Auto juz przygotowane wszystko lala, wsiadam  przekrecam kluczyk auto odpala i gaśnie 
 dramat - immo zaczął swirowac i takim oto pięknym sposobem nie dotarlem na zawody, jutro dopiero bede z tym walczył ehhhh porażka 
			
									
									Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST  2008 rok.......
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości





