Pocący się silnik :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Pocący się silnik :(
Witam wszystkich
Na początek powiem że przeglądałem forum i odpowiedź mam tylko częściową wiec postanowiłem napisać jeszcze raz.
Chodzi mi o pokrywe zaworów, otóż od pewnego czasu zaczęło sie robić mokro od lewej i prawej strony. Dodam że uszczelka była wymieniana i zrobiłem na niej 9 tys km. Czy pora znowu wymienić? Szczerze to nie wiem jaka jest bo samochód był oddany do mechanika i zrobiony.
O co chodzi?
I jeszcze jedno czy auto bedzie jezdzilo jezeli uszczela pod glowica padnie? Bo od tego wszystkiego to nie wiem czy przez te ziemeringi tak zalewa silnik, czy wlasnie uszczelka pod glowica do wymiany?
Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam.
Na początek powiem że przeglądałem forum i odpowiedź mam tylko częściową wiec postanowiłem napisać jeszcze raz.
Chodzi mi o pokrywe zaworów, otóż od pewnego czasu zaczęło sie robić mokro od lewej i prawej strony. Dodam że uszczelka była wymieniana i zrobiłem na niej 9 tys km. Czy pora znowu wymienić? Szczerze to nie wiem jaka jest bo samochód był oddany do mechanika i zrobiony.
O co chodzi?
I jeszcze jedno czy auto bedzie jezdzilo jezeli uszczela pod glowica padnie? Bo od tego wszystkiego to nie wiem czy przez te ziemeringi tak zalewa silnik, czy wlasnie uszczelka pod glowica do wymiany?
Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam.
Jesli uszczelka pod glowica jest uszkodzona to bedzie jezdzilo ... ale bedzie mial nierowne cisnienie na cylindrach, bedzie nierowno pracowal, bedzie ubywalo plynu w chlodnicy no i bedziesz mial dziwna mieszanke plynu chlodzacego i oleju w silniku. Widac na korku i na bagnecie biala maz... no i plynu ubywa
- Krembul
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
- Lokalizacja: Radom/Rzeszów
- Kontakt:
Uszczelka pod pokrywą nie powinna tak szybko paść. Pewnie trzeba dodatkowo ją uszczelnic silikonem. Miałem kiedyś podobny przypadek. Mechanik dokręcił po wymianie uszczelki pokrywę tylko na zimno a jak się rozgrzała to olej zaczął wyciekać. Uszczelnienie silikonem i dokręcenie zimnej i gorącej pokrywy załatwiło sprawę. Co do uszczelki pod głowicą to poza skutkami które wymienił kolega wyżej to auto jeszcze traci moc.
Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Dokładnie - po kilku tysiącach km po wymianie uszczelki, dokręca się po prostu pokrywę zaworową.
Jeśli tego się nie zrobi - bardzo duże szanse że zacznie się w tym miejscu pocić silnik.
Pozdrawiam
Jeśli tego się nie zrobi - bardzo duże szanse że zacznie się w tym miejscu pocić silnik.
Pozdrawiam

[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości