Golfik na gaz pytanie o butlę...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golfik na gaz pytanie o butlę...
Witam ostatni założyłem instalacje gazowa silnik 1,8gaznik spisuje sie super ale zamontowali mi butle w miejsce kola zapasowego 36L gdy podjechałem na stacje weszlo tylko 15L gazu oco chodzi?? wiem ze gazu zawsze wchodzi mniej ale az tyle??
Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
może dali ci 10 l w prezencie. Wyjeździj gaz do końca, zatankuj do pełna na innej stacji i będziesz wiedział. Powinno co wejść 25-28 l. Jeśli mniej to z powrotem do gazowników.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
w sumie to bylo drugie tankowanie i tak samo:) a prezentu to raczej nie zrobili bo jak przyszedlem po auto to wyslali mnie zeby zatankowac za 10zl w celu sprawdzenia szczelnosci...A mogli zle cos zrobic? np jakis pływak czy cos takiego>?
Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dzieki wyjezdze to 15 literkow i przejade sie do nich. Jeszcze jedna rzecz jest meczonca to e zanim sie przelaczy na gaz trzeba wypalic wszystko z gaznika a zeby znow przelczyc na paliwo trzeba tak dlugo krecic rozrusznikiem az zassa paliwko do komory... Nie zawsze pamietam aby przed odstawieniem auta przelaczyc na paliwo i w trakcie jazdy niech zasysa
Najtańsze Car Audio
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/
Sony Pioneer Alpine Clarion JVC
http://www.expert-audio.bazarek.pl/
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No i z tym drobiazgiem niestety trzeba się pogodzić. Blisko 10 lat tak się męczyłem. Oczywiście zlałem wszystkie porady i tak do 0 stopni zapalałem na gazie. W II generacji nie ma tego problemu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No właśnie oficjalne instrukcje nie zalecają tego. Ponoć szybciej się membrany w parowniku zużywają i takie tam. Ale masę ludzi tak zapala. Swój reduktor po 100 tys regenerowałem dopiero.
Tyle że jest z tym związny jeszcze jeden problem nieprzyjemny. Jak jest zimno i zapalisz na gazie, to reuktor się strasznie schładza, aż zladza, bo jest jeszcze nienagrzany płynem chłodzącym. Wtedy auto łatwo gaśnie, zwł. na wolnych obrotach, jak np musisz się zaraz zatrzymywać na skrzyżowaniu jakimś. Wtedy często za cholerę nie chce zapalić. Ani na gazie bo zlodzony reduktor za mało go puszcza, ani na benzynie bo trochę jednak gazu idzie i robi się za bogata mieszanka benzynowo-gazowo-powietrzna. Miałem z tym początkowo niejeden dramat. Rady są dwie. Albo zapalasz papierosa lub dwa i czekasz i zapalasz na benzynie, albo zdejmujesz przewód gazowy z reduktora lub od strony miksera i zapalasz też na benzynie. POtem jak silnik się zagrzeje zakładasz przewód z powrotem i wio.
Tyle że jest z tym związny jeszcze jeden problem nieprzyjemny. Jak jest zimno i zapalisz na gazie, to reuktor się strasznie schładza, aż zladza, bo jest jeszcze nienagrzany płynem chłodzącym. Wtedy auto łatwo gaśnie, zwł. na wolnych obrotach, jak np musisz się zaraz zatrzymywać na skrzyżowaniu jakimś. Wtedy często za cholerę nie chce zapalić. Ani na gazie bo zlodzony reduktor za mało go puszcza, ani na benzynie bo trochę jednak gazu idzie i robi się za bogata mieszanka benzynowo-gazowo-powietrzna. Miałem z tym początkowo niejeden dramat. Rady są dwie. Albo zapalasz papierosa lub dwa i czekasz i zapalasz na benzynie, albo zdejmujesz przewód gazowy z reduktora lub od strony miksera i zapalasz też na benzynie. POtem jak silnik się zagrzeje zakładasz przewód z powrotem i wio.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 108 gości