Silnik po remoncie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafal77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 03, 2007 15:23
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Silnik po remoncie

Post autor: rafal77 » śr maja 21, 2008 16:21

Mam taki problem, przeprowadziłem kapitałkę silnika, przejechałem już 400 km na dotarciu, samochód ładnie przyśpiesza, niestety trzęsie silnikiem na wolnych obrotach, czy jak dotrę silnik czyli przejadę pełny przebieg ok 2000 km to się uspokoi. Dodam że przed remontem tak samo było.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr maja 21, 2008 17:48

podnieś obroty na pompie , uważam że po 2000 to się nie zmieni



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw maja 22, 2008 00:30

Tak jak kolega pisze za małe obroty powinny oscylować w 750-800


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw maja 22, 2008 02:41

grandilodz pisze:obroty powinny oscylować w 750-800
gdyby oscylowały w podanych przez Ciebie granicach to silnik albo nadal by podskakiwał albo zdechł po chwili - prawidłowo powinno być 850 +/-30 obr/min na biegu jałowym a gdyby pompą Boscha nie dało się osiągnąć tych parametrów to wymaga ona wtedy fachowej regulacji przez specjalistę.
Taki zakres jaki podałeś był ustawiany dla MK2 1.6 D do VII 1985 roku na pompach CAV a i tak wynosił dokładnie tyle - 850 +/-100 obr/min.
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 02:50 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw maja 22, 2008 12:16

Przepraszam nie wiedziełęm :)
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 12:21 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw maja 22, 2008 13:30

u mnie przy 750-800 tez telepie silnikiem, podniosłem obroty do 900-950 i jak ręką odjoł, zrob to samo.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
rafal77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 03, 2007 15:23
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: rafal77 » pt maja 23, 2008 10:53

U mnie obroty są na poziomie 950, czasem na chwilkę wskoczy 1000 więc to nie to, poduszki wymienione.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt maja 23, 2008 16:59

Początek wtrysku i wtryski były sprawdzone/robione?
Jak z zużyciem paliwa? :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
rafal77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 03, 2007 15:23
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: rafal77 » sob maja 24, 2008 12:36

Zużycie paliwa ok. Spadło. Mechanik kazał jeździć nie na całym bucie ale tak żeby się turbina załączała i spalanie wyniosło nieco ponad 6 l, większość w mieście. Auto jest co raz mocniejsze, powiedziałem bym bardzo mocniejsze, przyśpieszenie rewelacja, a jeszcze jest niedotarty. Co do wtrysków są nowe a wczoraj wykryliśmy prawdopodobną przyczynę trzęsienia silnika na wolnych obrotach, prawdopodobnie pompa paliwa nie podaje równego ciśnienia na wtryski i dlatego tak się dzieje. W poniedziałek mam zostawić auto na regulacje. Napisze czy to oto chodziło.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Przekładki we wtryskach

Post autor: oldstaszek » sob maja 24, 2008 23:23

Dasz do sprawdzenia - to ponownie sprawdź wtryski a szczególnie przekładki nad rozpylaczami.Wybite igłą rozpylacza oznacza większy skok igły i tym samym paliwo.Zmieniając - zmieniaj we wszystkich.Nasi mechanicy często nie zwracają na to uwagi. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
rafal77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 03, 2007 15:23
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: rafal77 » pn maja 26, 2008 15:36

Witam. Problem się wyjaśnił 3 wtryski są do wymiany, rok temu wymieniałem wszystkie u innego mechanika i jestem z tego powodu trochę zirytowany zapłaciłem 60 zł za jeden. Teraz zastanawiam się czy wymieni na zamienniki, czy na oryginalne, chyba kupie oryginały bo na zamiennikach dobrze nie wyszedłem. Stare trochę podregulowali i auto ciszej i równiej pracuje, w środę wymieniam na nowe.

[ Dodano: 29 Maj 2008 15:47 ]
Jestem po wymianie wtrysków na oryginalne i wszystko ok, gra gitara silnik chodzi równo i nie trzęsie. Rewla.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 150 gości