Post
autor: Sztomel » wt maja 20, 2008 23:29
Jak wymienisz uszkodzoną pompę lub inne podzespoły i zlikwidujesz przyczynę ewentualnych wycieków płynu z układu wspomagania to odpowietrzysz go w następujący sposób:
podnieś przód samochodu aby przednie koła oderwały się od podłoża a następnie na uruchomionym silniku pokręć 10 razy kierownicą od oporu do oporu czyli max w lewo i prawo, zgaś silnik i sprawdź poziom płynu i ewentualnie uzupełnij,
następnie opuść auto na koła, ponownie uruchom silnik i powtórz czynność obracania kierownicą znowu około 10 razy od max w lewo do max w prawo i jeżeli pompa wspomagania jeszcze nie będzie pracowała bezgłośnie to powtórz jewszcze raz ww. czynności ponownie,
następnie sptawdź poziom płynu i ewentualnie uzupełnij a pozostałe w obwodzie ewentualne resztki powietrza wydostaną się samodzielnie na zewnątrz z układu po przejechaniu około 20 km.