problem z paskiem alternatora!!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

problem z paskiem alternatora!!!!!

Post autor: PROGRAF » wt maja 20, 2008 19:22

witam

mam takie pytanko bo juz lekko jestem skołowany

powiedzcie mi prosze jaki pasek mam kupic do swojego osiołka konkretnie chodzi mi o szerokośc paska ( podobno to wazne)

ja nie wiem ale niedawno wymieniłem pasek na getsa i strasznie się slizga i piszczy
byłem u jednego mechanesa i on stwierdził ze mam złą szerokosc paska, i jest on za długi

prosba do was jaki mam pasek kupic
( w gre nie wchodzi serwis cena paska tam to ponad 100pln)

silnik to 1,9 TD 75km a alternator na obudowie ma opis 90, nie wiem niektórzy chcieli odemnie tę wartosc z alternatora

dodatkowo zastanawiam sie nad wymiana kólka alternatora??


pozdro.



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » wt maja 20, 2008 19:28

Pasek powinien mieć długość 923. Mi do passata do aaz sprzedali 900 :blush: myślałem że ich rozniose w tym sklepie. Szerokości nie znam ale jeżeli pasuje do koła pasowego to chyba jest ok: :bigok:



PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

Post autor: PROGRAF » wt maja 20, 2008 20:17

dzieki



bogoria
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
Lokalizacja: legnica

Post autor: bogoria » śr maja 21, 2008 18:20

Masz dwie długości paska. krótszy bez klimy, no i dłuższy z klimą. z katalogu pięknie wyjdzie. ważna jest też firma. z tego co piszą na forum dobre są kontitechy(pisownia fonetyczna) ja mam gatesa i niech go cholera. nie dość, że słaby to jeszcze piszczy



Saddam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr paź 17, 2007 18:16
Lokalizacja: Szczecin, Mierzyn

Post autor: Saddam » śr maja 21, 2008 20:31

znaczenie ma jeszcze to jak masz napinany ten pasek: alternatorem (sprężyną pod nim) czy napinaczem na rolce.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw maja 22, 2008 06:46

PROGRAF, więc tak kolego dla alternatora 120 a(wersja z klimą )taki pasek nr oryginału 028 903 137 BB 21,36 x1045 oraz taki dla altka 90 (wersja bez klimy) 028 903 137 AM 21,36x 923 weź conitecha,przystępna cena i bdb



Saddam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr paź 17, 2007 18:16
Lokalizacja: Szczecin, Mierzyn

Post autor: Saddam » czw maja 22, 2008 12:46

a w AAZ przypadkiem nie jest tak że z klimą jest 90 a bez to 70?

bo ja nie mam klimy i miałem od początku altka 70 ale musiałem wymienić na taki napinany sprężyna i dorwałem akurat altka 90 i z takim teraz latam.



PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

Post autor: PROGRAF » pt maja 23, 2008 00:32

jaszczur pisze:PROGRAF, więc tak kolego dla alternatora 120 a(wersja z klimą )taki pasek nr oryginału 028 903 137 BB 21,36 x1045 oraz taki dla altka 90 (wersja bez klimy) 028 903 137 AM 21,36x 923 weź conitecha,przystępna cena i bdb
wielkie dzięki :pub:
takiej informacji poszukiwałem

pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości