Bąbelki powietrza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bąbelki powietrza
Witam mój golf 110KM 1.9tdi ma drgawki szukałem na forum i znalazłem parę informacji ale nic nie pomagało (odpiecie czujnika itd) ale zauważyłem jedna rzecz mianowicie w wężyku idącego od filtra powietrza podczas pracy silnika jest mnustwo pęchęrzyków powietrza i kiedy one przepływają to silnik pracuje nierówno. I moje pytanie jak mam się zabrać do sprawdzenia przewodu jak to znaleść? I jeszcze jedno jak zatankuje zwykła ropę a nie np ultimate to jest ten objaw jeszcze gorszy
pozdrawiam
ps. zmieniałem już filtr paliwa bo myślałem że to to jest winą
pozdrawiam
ps. zmieniałem już filtr paliwa bo myślałem że to to jest winą
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 22:17 przez Joel, łącznie zmieniany 2 razy.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Miałem dokładnie ten sam problem z silnikiem AFN, prblem powstał gdy robiłem mu przegląd, wymieniłem filtry olej i sprawdziłem naciąg paska rozrządu i po tym zabiegu autko zaczeło nierówno pracować, aprzy maksymalnym butowaniu nawet czasami traciło moc .
przyczyna- powietrze w układzie paliwowym.
dlaczego- przewód zasilający pompe wtryskową idący od filtra paliwa składa się z trzech części, gumowy wężyk-twarda plastikowa rurka-gumowy wężyk i właśnie na łączeniu wężyka z rurką powstała nieszczelność i tamtędy zaciągał powietrze. Dodam że tylko zaciągał powietrze, nie było najmniejszego śladu wycieku czy nawet opocenia - suchutko!!!
naprawa- wymieniłem wsztsykie wężyki na nowe w całości gumowe i jak ręką odjoł. Teraz śmiga jak dawniej i ciągnie równiutko do 200 km/h.
[ Dodano: 20 Maj 2008 00:22 ]
Dodam jeszcze że nieszczelność powstała pewnie gdy zdejmowałem lub zakładałem osłone rozrządu i odchylałem wężyki paliwowe żeby ją wyjąć.
przyczyna- powietrze w układzie paliwowym.
dlaczego- przewód zasilający pompe wtryskową idący od filtra paliwa składa się z trzech części, gumowy wężyk-twarda plastikowa rurka-gumowy wężyk i właśnie na łączeniu wężyka z rurką powstała nieszczelność i tamtędy zaciągał powietrze. Dodam że tylko zaciągał powietrze, nie było najmniejszego śladu wycieku czy nawet opocenia - suchutko!!!
naprawa- wymieniłem wsztsykie wężyki na nowe w całości gumowe i jak ręką odjoł. Teraz śmiga jak dawniej i ciągnie równiutko do 200 km/h.
[ Dodano: 20 Maj 2008 00:22 ]
Dodam jeszcze że nieszczelność powstała pewnie gdy zdejmowałem lub zakładałem osłone rozrządu i odchylałem wężyki paliwowe żeby ją wyjąć.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
tutaj tez conieco o drgawkach, szczegolnie w AHF-ach
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
a jaki koszt jest wymiany tych weżyków?mariusz-1975 pisze:Miałem dokładnie ten sam problem z silnikiem AFN, prblem powstał gdy robiłem mu przegląd, wymieniłem filtry olej i sprawdziłem naciąg paska rozrządu i po tym zabiegu autko zaczeło nierówno pracować, aprzy maksymalnym butowaniu nawet czasami traciło moc .
przyczyna- powietrze w układzie paliwowym.
dlaczego- przewód zasilający pompe wtryskową idący od filtra paliwa składa się z trzech części, gumowy wężyk-twarda plastikowa rurka-gumowy wężyk i właśnie na łączeniu wężyka z rurką powstała nieszczelność i tamtędy zaciągał powietrze. Dodam że tylko zaciągał powietrze, nie było najmniejszego śladu wycieku czy nawet opocenia - suchutko!!!
naprawa- wymieniłem wsztsykie wężyki na nowe w całości gumowe i jak ręką odjoł. Teraz śmiga jak dawniej i ciągnie równiutko do 200 km/h.
[ Dodano: 20 Maj 2008 00:22 ]
Dodam jeszcze że nieszczelność powstała pewnie gdy zdejmowałem lub zakładałem osłone rozrządu i odchylałem wężyki paliwowe żeby ją wyjąć.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Cena wężyków nie będzie zbyt wielka, mnie to wyniosło ok. 50 zł
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
ja też z tym walczę:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1909914#1909914
wymienie te wężyki z castoramy !
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1909914#1909914
wymienie te wężyki z castoramy !
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 77 gości