Mam pytanko:
czy ktoś się orientuje, czy istnieje taka możliwość, że uszkodzony czujnik położenia wału nie będzie do zdiagnozowania na vagu? Mam problem z wyskakującym zapłonem ale żadnych błędów komp nie zapisuje. Nie chcę wymieniać części w ślepo nie mając pewności (choćby półpewności) świece, kable, cewka - niestety już nówki a problem jest dalej...
[ Dodano: 20 Maj 2008 09:01 ]
I jeszcze jedno: na zimnym silniku z tym zapłonem jest gorzej, po rozgrzaniu lepiej ale i tak zapłon wyskakuje. CO TO JEST??????
Czujnik Halla
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czujnik polozenia walka rozrzadu jest identyfikowany(silnik na pompowtryskach)napewno, a polożenia walu korbowego nie wiem. W Mk3 nie lapie czujnika walu, troche sie zdziwilem.Przerwa w obwodzie tego czujnika powoduje zatrzymanie silnika, a vagcom nie lapie go.
P.S najlepiej jest odlączyc ten czujnik i sprawdzic na vagu czy wyskoczy błąd
P.S najlepiej jest odlączyc ten czujnik i sprawdzic na vagu czy wyskoczy błąd
Ostatnio zmieniony wt maja 20, 2008 13:11 przez ringel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
- Lokalizacja: Polska
Witam!
Nie chciałem zakładać nowego wątku więc wpisze się tutaj. Otóż Vag wywala mi błąd czujnika Halla (na włączonym silniku). Jako że z tego co wyczytałem aby wymienić czujnik trzeba rozebrać rozrząd postanowiłem sprawdzić najpierw wiązkę wg porad ze screena poniżej:
Rezultat jest następujący:
pkt 2 - napięcie ~5V
pkt 4 - napięcie ~5V (wg książki powinno wskazywać napięcie akumulatora)
pkt 5 - opór 0,8 Ohma
I tutaj pojawia się pytanie w kontekście pkt 6: czy zbyt małe napięcie w pkt 4 może być przyczyną błędu? Widać, że przy wiązce było coś modzone bo jest taśma izolacyjna na kablu.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Nie chciałem zakładać nowego wątku więc wpisze się tutaj. Otóż Vag wywala mi błąd czujnika Halla (na włączonym silniku). Jako że z tego co wyczytałem aby wymienić czujnik trzeba rozebrać rozrząd postanowiłem sprawdzić najpierw wiązkę wg porad ze screena poniżej:
Rezultat jest następujący:
pkt 2 - napięcie ~5V
pkt 4 - napięcie ~5V (wg książki powinno wskazywać napięcie akumulatora)
pkt 5 - opór 0,8 Ohma
I tutaj pojawia się pytanie w kontekście pkt 6: czy zbyt małe napięcie w pkt 4 może być przyczyną błędu? Widać, że przy wiązce było coś modzone bo jest taśma izolacyjna na kablu.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 17:41 przez zupełnie zielon, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: czw gru 06, 2007 20:15
- Lokalizacja: Cieszyn
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 319 gości