Gaśnie i nie chce odpalić..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dokładnie bo widać że było coś tam grzebane. Może któryś kabelek zaśniedział albo sie rozlutował i raz styka a raz nie..jhosef pisze:Na początek odwin izolację widoczną za przewodzie do niego i zobacz co pod nią jest. Być może ktoś coś kombinował i kiepsko połączył.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
w takim razie nadal obstawiam czujnik... Tak przy okazji to weż jeszcze odkręć moduł a potem odkręć metalową czarną obudowę pod którą podwieszona jest taka czarna skrzyneczka (wygląda to tak : http://www.allegro.pl/item365440867_ste ... di_80.html ), zdejmij klapkę i zobacz w jakim stanie jest płytka drukowana, która znajduje sie w środku. Jeżeli będzie zaśniedziała,pordzewiała to też warto ją wymienić chociaż ciężko znaleźć to ustrojstwo... Ja wsadziłem od Passata z silnikiem 1,6 RF jedyna różnica jest taka ze tam jest gaźnik 2e3 ale śmiga :]
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 21:07 przez Łyskacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Ten pieprzony czujnik.. A ta płytka, jeśli jest zaśniedziała może powodować gaśnięcie silnika? I nie chęć odpalania po zgaśnięciu?Łyskacz pisze:w takim razie nadal obstawiam czujnik... Tak przy okazji to weż jeszcze odkręć moduł a potem odkręć metalową czarną obudowę pod którą podwieszona jest taka czarna skrzyneczka (wygląda to tak : http://www.allegro.pl/item365440867_ste ... di_80.html ), zdejmij klapkę i zobacz w jakim stanie jest płytka drukowana, która znajduje sie w środku. Jeżeli będzie zaśniedziała,pordzewiała to też warto ją wymienić chociaż ciężko znaleźć to ustrojstwo... Ja wsadziłem od Passata z silnikiem 1,6 RF jedyna różnica jest taka ze tam jest gaźnik 2e3 ale śmiga :]
Everyone dies. Not everyone lives.
Co o właścicwie jest? To nie jest przypadkiem jakis sterwnik systemu oczyszczania spalin? jest?Łyskacz pisze:Tak przy okazji to weż jeszcze odkręć moduł a potem odkręć metalową czarną obudowę pod którą podwieszona jest taka czarna skrzyneczka (wygląda to tak : http://www.allegro.pl/ite...at_audi_80.html ), zdejmij klapkę i zobacz w jakim stanie jest płytka drukowana, która znajduje sie w środku.
Tranzystorowy strownik zapłonu to moduł zapłonowy.Łyskacz pisze:Gutekspc, może, bo jest to tranzystorowy sterownik zapłonu czy jakoś tak...
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jhosef, a cholera go wie... Mi mechanik powiedział, że to właśnie jest tranzystorowy..... coś tam coś tam niepamiętam już..
Na allegro piszą znowu że jest to komputer sterujący pracą silnika ale po cholere komuter w silniku 1,6 na gaźniku sterowanym mechanicznie...
[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 17:15 ]
jhosef, miałeś racje że to coś z wydechem/spalinami bo w ETce piszą tak : engine control unit / for vehicles with retro fitted lambda regulated exhaust emission system / (conversion : 01/90 >> 12/95 )
'ECOTRONIC' / RF czyli coś z sondą lambda, której w RF podobno nie ma natomiast ja w swoim egzemplarzu mam
Na allegro piszą znowu że jest to komputer sterujący pracą silnika ale po cholere komuter w silniku 1,6 na gaźniku sterowanym mechanicznie...
[ Dodano: Wto Maj 20, 2008 17:15 ]
jhosef, miałeś racje że to coś z wydechem/spalinami bo w ETce piszą tak : engine control unit / for vehicles with retro fitted lambda regulated exhaust emission system / (conversion : 01/90 >> 12/95 )
'ECOTRONIC' / RF czyli coś z sondą lambda, której w RF podobno nie ma natomiast ja w swoim egzemplarzu mam
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Na allegro piszą różne rzeczy, nie brałbym tego pod uwagę. Gościu się nie znał widocznie i tak walnął.Łyskacz pisze:Na allegro piszą znowu że jest to komputer sterujący pracą silnika ale po cholere komuter w silniku 1,6 na gaźniku sterowanym mechanicznie...
Dobra, mogę tą płytkę obejrzeć, ale mam jeśli to jest coś od czyszczenia spalin, to mam to gdzieś.. To co, dalej teoria, że mam sprawdzić moduł zapłonu za pomocą pomysłu z tą diodą? Jeśli tak, to gdzie mam ją podpiąć?
[ Dodano: 26 Maj 2008 13:02 ]
Dioda jest, mały test był - ale golf jak na złośc teraz chodzi dobrze. Pytanie tylko, czy jak zgaśnie i nie będzie dioda świeciła po podłączeniu, to czy pokazuje to definitywnie, że to wina czujnika halla? A jeśli tak - nie można tego jakoś obejśc? Czy trzeba wymienic ten czujnik?
[ Dodano: 26 Maj 2008 21:17 ]
Golf nie chciał odpalic, ale dioda świeciła. Jedyne co zauważyłem, to palec kopułki mocno w nią wciśnięty.. Sam palec się wymienia? Czy wrzucic go na większą (dłuższą) sprężynę?
Everyone dies. Not everyone lives.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 389 gości