[mk2 PN] czy brakuje mi przy gaźniku przewodów "chłodze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

[mk2 PN] czy brakuje mi przy gaźniku przewodów "chłodze

Post autor: Agamek12 » sob paź 08, 2005 21:03

Poczytałem dzisiaj troszkę o gaźniku w tym silniku i dowiedziałem się, że do gaźnika doprowadzone są przewody z układu chłodzenia. ma to na celu podgrzewanie gaźnika i regulawanie w ten sposób ssania. Zszedłem do samochodu to sprawdzić i za cholerę nie mogę zlokalizować tych przewodów - wydaje mi się, ze ich nie mam. :goof:

Czy któryś z kolegów może zrobić kilka fotek swoich Pierburgów i oznaczyć strzałką przewody wodne wraz z miejscem wprowadzenia ich do gaźnika.
Ewentualnie jakiś jasny schemat - w książce, którą sciągnąłem z forum na str. 115 jest oznaczony na rys. 2.138 element 2 jako "do przewodu chłodnicy", ale jest zasłonięty gaźnikiem i nie widać dokładnego miejsca wprowadzenia do gaźnika (na str. 130 powiedziane jest, że 2ee i 2e2 są konstrukcyjnie zbliżone)
Bedę wdzieczny za pomoc! :kufel:



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » sob paź 08, 2005 21:16

W gażniku 2EE a taki masz przy silniku PN przewodów wodnych nie uświadczysz. Tak zwane ssanie sterowane jest elektronicznie.



Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » ndz paź 09, 2005 10:35

O i tu chyba jest twoj problem ze spalaniem :) 15 LPG :) jedz do elektryka i niech szuka :)



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Re: [mk2 PN] czy brakuje mi przy gaźniku przewodów "chł

Post autor: j_jasiu » pn paź 10, 2005 10:50

Agamek12 pisze:Poczytałem dzisiaj troszkę o gaźniku w tym silniku i dowiedziałem się, że do gaźnika doprowadzone są przewody z układu chłodzenia. ma to na celu podgrzewanie gaźnika i regulawanie w ten sposób ssania. Zszedłem do samochodu to sprawdzić i za cholerę nie mogę zlokalizować tych przewodów - wydaje mi się, ze ich nie mam. :goof:

Czy któryś z kolegów może zrobić kilka fotek swoich Pierburgów i oznaczyć strzałką przewody wodne wraz z miejscem wprowadzenia ich do gaźnika.
Ewentualnie jakiś jasny schemat - w książce, którą sciągnąłem z forum na str. 115 jest oznaczony na rys. 2.138 element 2 jako "do przewodu chłodnicy", ale jest zasłonięty gaźnikiem i nie widać dokładnego miejsca wprowadzenia do gaźnika (na str. 130 powiedziane jest, że 2ee i 2e2 są konstrukcyjnie zbliżone)
Bedę wdzieczny za pomoc! :kufel:
Oj chyba coś pokręciłeś, w PN'ach jest 2EE a nie ten który opisujesz (chyba 2E2), w 2EE wszystko jest sterowane elektronicznie, i to czujniczki odpowiadają za wszystko i komputer. Tam nawet nie regulujesz gaźnika bo robi to komputer.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 115 gości