Post
autor: GTO » ndz maja 18, 2008 19:50
cena na priv
Evo może i masz racje tylko jak było zimno na początku za 1-2 pomiarem wypluło jakieś 6km więcej,
nie mam tego wykresu bo ten ostatni został uznany za oficjalny, skwar po kilku hamowniach jest wielki, nagrzanie całego silnika i kolektora ssącego duże to takie info dla niebędących nigdy przy dyno.
więcej KM nie zrobi już na tym setupie choć silnik chciałby sie zakręcić wyżej , w okolicach 6600 w kolektorze pojawia sie podciśnienie, wiec albo większa przepustnica albo/i przebudowanie kolektora , jest plan na ITB ale co z tego wyjdzie to zobaczymy.
Ostatnio zmieniony ndz maja 18, 2008 19:54 przez
GTO, łącznie zmieniany 2 razy.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761