Wysokie obroty silnika i brak mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Wysokie obroty silnika i brak mocy

Post autor: Lucki » pt maja 16, 2008 22:42

Witam. Mam taki problem: zauważyłem że jak jadę np na II, III i IV biegu to jak wcisnę pedał gazu szybko to sinik zaczyna wyć (bardzo szybko wchodzi na wysokie obroty) a nie ma przeniesienia mocy na napęd. Tak samo dzieje się na benzynie jak i na LPG. Tylko równomierne i powolne wciskanie "gazu" powoduje przyspieszenie
Myślałem że to wina sprzęgła ale dzisiaj sprawdziłem (tzn. odpaliłem silnik, włączyłem IV, zaciągnąłem ręczny, dodałem gazu, puściłem sprzęgło i silnik zgasł ) i jest vwg mnie ok.

Co może być przyczyna takiego zachowania?
Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 12:27 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.



MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » pt maja 16, 2008 23:38

Raczej na pewno sprzęgło, bo co innego. A to, że tak próbowałeś tak jak mówisz i Ci zgasł, to nie wyklucza jeszcze sprzęgła. Ono jeszcze coś tam trzyma, ale nie tak jak powinno. Może jak byś dał więcej gazu to wtedy by się utrzymał silnik przy pracy, ale mógłby i się zdusić. A gaśnie od razu, czy po puszczeniu sprzęgła gaśnie po chwili spadając z obrotów?



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt maja 16, 2008 23:38

Witam :D
No w końcu ktoś ma takie objawy jak ja. Generalnie u mnie poozstało do wymiany sprzęgło. Bierze dość wysoko, choc powiem że czasem moc wraca, a gdy sie nagrzeje silnik to najczęściej bardzo słabo przyspiesza. Kolego czasami nie bierze ci sprzegło wysoko?? Jesli tak to niesety czeka nas wymiana tarczy mysle. Ale niech może sie jeszcze wypowiedza inni. :D Ja jestem prawie pewien.
Aha i u mnie tez silnik nie zwieksza obrotów po zaciagnieciu rekawa i puszczaniu sprzegła.
Ostatnio zmieniony pt maja 16, 2008 23:42 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

papaj78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr cze 13, 2007 23:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: papaj78 » sob maja 17, 2008 00:16

Wymień docisk i tarcze i po po kłopcie :smoke:


Papaj

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » sob maja 17, 2008 00:21

A gaśnie od razu, czy po puszczeniu sprzęgła gaśnie po chwili spadając z obrotów?
Wydaje mi sie że od razu. Puszczam sprzęgło jest szarpnięcie i silnik zdechł :grin:
Kolego czasami nie bierze ci sprzegło wysoko??
Tak bierze wysoko i to nawet dość wysoko :crazy:

Też mam takie objawy że raz moc wraca raz nie. Jesli popuszcze na śrubie jest prawie ok, ale po przejechaniu 50 - 100 km problem powraca


p.s
Kolego z wymiana to już się pogodziłem :crazy:
Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 00:24 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.



MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » sob maja 17, 2008 00:42

No nie wiem, ale cały czas mi się wydaje, że to sprzęgło się kończy. Jeździłem kiedyś autem (co prawda dajewo Lublin :grin: to był) które miało takie objawy, czyli w czasie jazdy po dodaniu gazu do dechy obroty wzrastały a prędkość nie zmieniała się. A jak był załadowany towarem, to wystarczył kamień pod kołem, albo jak koło było w jakimś wgłębieniu i już był straszny problem z ruszeniem z miejsca. Momentami było tak, że jak jechałem pod górkę zbyt powoli, to auto stanęło, na biegu a silnik chodził. Po wymianie sprzęgła objawy zniknęły.



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » sob maja 17, 2008 01:08

wedlug mnie tez sprzeglo pada. jak u mnie sie konczylo to byly problemy zwawiej ruszyc lub podjechac zaladowanym autkiem pod wzniesienie bez wiekszego rozpedu ... po prostu obroty rosly a predkosc niezbyt ... :crazy:


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » sob maja 17, 2008 22:54

Dzisiaj od kolegi dostałem tarcze firmy SACHS, jej grubość 8mm. Czy nadaje sie ona do montażu ?


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Sartos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt mar 30, 2007 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sartos » ndz maja 18, 2008 01:12

Maiłem dokładnie tak samo w daewoo jak kolega wyzej docisk i tarcze i było malinowo paluszki lizac dosłownie:P


Świerzak:D

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » ndz maja 18, 2008 01:16

Czyli z Twojej wypowiedzi mogę wywnioskować że tarcza nadaje się do założenia ? :chytry:


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Post autor: lukasfenix » ndz maja 18, 2008 06:27

Kolego, powiem tak: jak już wymieniasz, to najlepiej cały komplet tarcza+docisk. Nie ma co później robić sobie kłopotu i znów rozbierać auto. Komplet to wydatek jakichś 300zł. PozdraVwiam i życzę powodzenia! :bigok:



Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » ndz maja 18, 2008 08:41

Kolego, powiem tak: jak już wymieniasz, to najlepiej cały komplet tarcza+docisk. Nie ma co później robić sobie kłopotu i znów rozbierać auto. Komplet to wydatek jakichś 300zł. PozdraVwiam i życzę powodzenia!
Dokładnie tak, moim skormnym zdaniem również sprzegło siadło



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » ndz maja 18, 2008 11:25

Docisk i łożysko mam nowe zakupione już, tarcze dostałem więc nie kupiłem. Tylko interesuje mnie czy 8mm będzie ok czy może troszkę za mało :)


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » ndz maja 18, 2008 14:38

Jaką grubość mają okładziny?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 284 gości