kompletowanie osprzetu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

LordKris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 17:41
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: LordKris » czw maja 15, 2008 23:43

tirsone pisze:
LordKris pisze:jezeli Digifant to w takim razie to moge kupic ??? http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=362961145
ale jakie digi...? I czy II?
Jaki Digi nie wiem - w opisie napisane ze pochodzi z silnika 2E
tirsone pisze:
LordKris pisze:Koledzy pytanie - moge kupic wtryskiwacze wraz z listwa od forda probe 2.2 turbo 325cc - brac czy nie ?
łoj... no widzisz...chyba za mało przeglądałeś to forum.... jakbyś turbo montował i miał kogoś do strojenia to czemu nie..ale do wolnossącego wtryskiwacze o takie przepustowości wg mnie nie są konieczne... w dodatku mogą powodowac ze Ci będzie zalewać silnik..
Mam zamiar uturbic go wiec w takim przypadku to dobe wtryski czy nie ??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt maja 16, 2008 04:58

LordKris pisze:Jaki Digi nie wiem - w opisie napisane ze pochodzi z silnika 2E
Niedobre, szukaj z G60



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt maja 16, 2008 08:56

dobre na jakies male doladowanie ~250 ps... ale i tak musisz program zrobic bo nie pojezdzisz...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

LordKris
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 17:41
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: LordKris » pt maja 16, 2008 21:24

Silnik juz prawie rozebrany - zdjec nie bede dawal bo chyba wszyscy co uczestnicza w tym temacie wiedza jak wyglada 9A

Powiedzcie mi prosze ile konikow wytrzyma seryjny dół - tłoki, korby, wał
po otrzymaniu odpowiedzi :D dalsze pytania beda

[ Dodano: Sob Maj 17, 2008 18:03 ]
jakie mam kupic panewki główne i korbowodowe - numery starych panewek ponizej
napisalem wszystkie numery jakie byly na panewce - po ktorym poznac jakie to panewki ??

PANEWKI GŁÓWNE

1) nr panewki na stopie - 6610/08-89/026591B nr panewki na bloku - 3134/09-89/026561B

2) nr panewki na stopie - 6614/09-89/026591B nr panewki na bloku - 8920/02-89/026561B

3) nr panewki na stopie - 6609/08-89/026591B nr panewki na bloku - 0634/03-89/026561B

4) nr panewki na stopie - 6593/08-89/026561B nr panewki na bloku - 3135/09-89/026561B

5) nr panewki na stopie - 6612/08-89/026591B nr panewki na bloku - 8920/02-89/026561B

Nie wiem dlaczego te numery sie nie zgadzaja - o co "kaman"

PANEWKI KORBOWODOWE

1) nr panewki na stopie - 8652/08-89/034701 nr panewki na korbie - 1369/09-89/034701

1) nr panewki na stopie - 8652/08-89/034701 nr panewki na korbie - 8771/09-89/034701

1) nr panewki na stopie - 8652/09-89/034701 nr panewki na korbie - 8771/09-89/034701

1) nr panewki na stopie - 8652/09-89/034701 nr panewki na korbie - 1364/09-89/034701

Tu widac ze troche lepiej te nr pasuja ale jest tez kilka roznic

oznaczenie 1) - oznacza pierwsze mocowanie wału lub pierwszy tłok

[ Dodano: Sob Maj 17, 2008 18:04 ]
Aha i jakiej firmy polecacie panewki i pierscionki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości