Dlugo odpala na cieplym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A ja juz rozwiązałem problem z zapalaniem na ciepło AHF, i nie potrzebowałem zadnej korekty mapy. nie jest też to żadna wada fabryczna-za mała dawka itd. zadzwonilem do kolegi z niemiec który pracuje w serwisie, dowiedzieć sie jak oni to naprawiaja. powiedział szukaj prądu własnie za niskie obroty rozrusznika sa przyczyna, i nie da sie tego wziaść na słuch. kupiłem nowy aku i pali tak jak powinien! poprzedni był z 11.05 i miał 640 rozruchu wydawał sie całkowicie sprawny-a jednak.. teraz mam 680 rozruch i pali malina:) na ''starym" niby tez krecił ładnie(czasem kilka sek.) ale nie palił! jeszcze profilaktycznie wymienie szczotki w rozruszniku , tulejki , czyszczenie.
a juz byłem umówiony na zwiekszenie dawki. pozdrawiam
a juz byłem umówiony na zwiekszenie dawki. pozdrawiam
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
I Bedziesz co roku kupowal Aku
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
No gratulacje...wyeliminowales chwilowo skutek ale nie przyczyne...wydasz kase na aku, zregenerujesz rozrusznik i nadal ten problem bedzie sie pojawial po jakims czasie.
Ale zawsze masz satysfakcje ze nie dales zarobic mechanikowi....sklep to co innego
Ale zawsze masz satysfakcje ze nie dales zarobic mechanikowi....sklep to co innego
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Mam pomysł na rozwiązanie problemu bez dłubania w sofcie.
1. Czujnik temp. zrobić na przekaźniku rozłączającym
2. Pociągnąć zasilanie przekaźnika ze stacyjki.
3. Voila:)
Tylko potrzebny byłby przekaźnik, który po podaniu napięcia rozłączałby ten czujnik na powiedzmy 10 sekund a potem go załączał. Są takie w ogóle? No i po tych 10 sekundach załączałby czujnik temperatury.
Zdaje mi się, że na allegro oferują takie CHIP Shitboxy, które są przeznaczone dla Beemek TDS(tylko tam ten shitbox załącza świece metodą brute-force niezależnie od temperatury)
1. Czujnik temp. zrobić na przekaźniku rozłączającym
2. Pociągnąć zasilanie przekaźnika ze stacyjki.
3. Voila:)
Tylko potrzebny byłby przekaźnik, który po podaniu napięcia rozłączałby ten czujnik na powiedzmy 10 sekund a potem go załączał. Są takie w ogóle? No i po tych 10 sekundach załączałby czujnik temperatury.
Zdaje mi się, że na allegro oferują takie CHIP Shitboxy, które są przeznaczone dla Beemek TDS(tylko tam ten shitbox załącza świece metodą brute-force niezależnie od temperatury)
A wiesz ze wtedy bedzie kazdorazowo grzac swiece? Jak myslisz dlugo wytrzymaja?...AndrzejP4 pisze:Mam pomysł na rozwiązanie problemu bez dłubania w sofcie.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
To jest właśnie to co trzeba zrobić / ja zrobiłem samo czyszczenie rozrusznika i pomogło/jaradeus pisze:A ja juz rozwiązałem problem z zapalaniem na ciepło AHF, i nie potrzebowałem zadnej korekty mapy. nie jest też to żadna wada fabryczna-za mała dawka itd. zadzwonilem do kolegi z niemiec który pracuje w serwisie, dowiedzieć sie jak oni to naprawiaja. powiedział szukaj prądu własnie za niskie obroty rozrusznika sa przyczyna, i nie da sie tego wziaść na słuch. kupiłem nowy aku i pali tak jak powinien! poprzedni był z 11.05 i miał 640 rozruchu wydawał sie całkowicie sprawny-a jednak.. teraz mam 680 rozruch i pali malina:) na ''starym" niby tez krecił ładnie(czasem kilka sek.) ale nie palił! jeszcze profilaktycznie wymienie szczotki w rozruszniku , tulejki , czyszczenie.
a juz byłem umówiony na zwiekszenie dawki. pozdrawiam
a "mapy" lepiej zostawić turystom
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wiesiek74 Ty wiesz swoje, a ja lacznie z kilkoma madrymi osobami na forum swoje (nie zebym sie do nich zaliczal), i niech tak zostanie, kazdy ma wolna wole i robi jak mu sie podoba
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
pewnie sporo krócej pożyją świeczki. Ale w starych dieslach świece grzały przy każdym rozruchu i nie pamiętam, żeby ojciec kiedyś wymieniał je(a mieliśmy dwa mk2 1.6D).rob555 pisze:A wiesz ze wtedy bedzie kazdorazowo grzac swiece? Jak myslisz dlugo wytrzymaja?...AndrzejP4 pisze:Mam pomysł na rozwiązanie problemu bez dłubania w sofcie.
Aha, DRUCIARSKI SPOSÓB 2 : wpiąć się w przewody od czujnika temperatury paliwa(te same, które wykorzystywane są przy tuningu "opornikiem za 10 groszy" i zarzucić opornik ~500Ohm. Zdaje się, że to doda autu trochę mocy i przy okazji ułatwi rozruch.
Wiam.
Temat wciąż gorący Dla zwolenników zwiekszania dawki rozruchowej pare faktów; przyczyna jest jasna, za niska predkość obrotowa wału korbowego, a nie zaniska dawka rozruchowa! u mnie po wymianie aku pali super, dodam , ze mój AHF jakis misiąc temu był na ,,wykrywaczu kłamstw" i wyszło 115KM i 241 Nm, przepływka fabryczna nic nie ruszane, wykres wzorowy. A pan w jednym fachowym warsztacie wskazywał na regeneracje pompy! hehe padnieta pompa przy 136 tys przebiegu? cos tu nie tak pomyslalem. po odpięciu czujki temp. faktycznie lepiej palił, jak to jeden pan powiedzial- że mi to zrobi(za 700zł !!! Wa-wa) i bedzie palil "ze strzała"! a ten strzal to wlasnie widac po odłączeni czujki temp. czasami rzuci silnikim mało z poduszek nie wypadnie i od razu wskakuje na ponad 1 tyś. obrotów, oczywiscie po chwilce spada ale jak wiadomo mamy doczynienia z silnikiem wysokoprężnym o zapłonie samoczynnym i do tego doładowanym a jak wiadomo zuzycie silnika i jego najwazniejszych elementów nastepuje w czasie rozruchu! dlatego nie od parady w kompie jest-podawać rope po 200 obrotach wału na goracym silniku! ale Polak oczywiscie potrafi oszukac technike:) drobna korekta dawki jest dostepna przez Vaga i tyle powinno wystarczyc, a zamiast bulic kase za zwiekszenie dawki lepiej wstawic opornik daje dokladnie taki sam efekt ale nic prawie nie kosztuje! Mój silnik teraz nawet jak zimny to inaczej pali, rozrusznik zdazy zakrecic zanim zalapie i pali bez zadnych wibracji. Kazdy zrobi jak uważa, ja tam problem rozwiazalem i tyle:) pozdrawiam
Temat wciąż gorący Dla zwolenników zwiekszania dawki rozruchowej pare faktów; przyczyna jest jasna, za niska predkość obrotowa wału korbowego, a nie zaniska dawka rozruchowa! u mnie po wymianie aku pali super, dodam , ze mój AHF jakis misiąc temu był na ,,wykrywaczu kłamstw" i wyszło 115KM i 241 Nm, przepływka fabryczna nic nie ruszane, wykres wzorowy. A pan w jednym fachowym warsztacie wskazywał na regeneracje pompy! hehe padnieta pompa przy 136 tys przebiegu? cos tu nie tak pomyslalem. po odpięciu czujki temp. faktycznie lepiej palił, jak to jeden pan powiedzial- że mi to zrobi(za 700zł !!! Wa-wa) i bedzie palil "ze strzała"! a ten strzal to wlasnie widac po odłączeni czujki temp. czasami rzuci silnikim mało z poduszek nie wypadnie i od razu wskakuje na ponad 1 tyś. obrotów, oczywiscie po chwilce spada ale jak wiadomo mamy doczynienia z silnikiem wysokoprężnym o zapłonie samoczynnym i do tego doładowanym a jak wiadomo zuzycie silnika i jego najwazniejszych elementów nastepuje w czasie rozruchu! dlatego nie od parady w kompie jest-podawać rope po 200 obrotach wału na goracym silniku! ale Polak oczywiscie potrafi oszukac technike:) drobna korekta dawki jest dostepna przez Vaga i tyle powinno wystarczyc, a zamiast bulic kase za zwiekszenie dawki lepiej wstawic opornik daje dokladnie taki sam efekt ale nic prawie nie kosztuje! Mój silnik teraz nawet jak zimny to inaczej pali, rozrusznik zdazy zakrecic zanim zalapie i pali bez zadnych wibracji. Kazdy zrobi jak uważa, ja tam problem rozwiazalem i tyle:) pozdrawiam
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Jak bys widzial mape dawki startowej to bys wiedzial o co kaman...jaradeus pisze:a niska predkość obrotowa wału korbowego, a nie zaniska dawka rozruchowa!
mala predkosc obr walu = mala dawka rozruchowa tak w skrocie
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości