Sorki kolega ale takie wypowiedzi troche mnie wkurzaja ponoć to ponoć tamto jak nie miałeś okazji na tym jeździć to znaczy że nie masz bladego pojęcia na jego temat, a jak czegoś nie znasz to się o tym nie wypowiadaj. Ja jezdze na castrolu od zawsze i nigdzy nie mialem zadnego problemu. PozdroI koniecznie zmień olej. Ponoć castrol to syf i każdy inny olej jest od niego lepszyy
Niebieska chmurka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A moja druga chmurka chodzi na ELF 15/40 i jak narazie wszystko oki. Czemu sadzicie ze to wina pierscieni? Czyzby remoncik sie klanial? Napisze jeszcze ze podczas dlugiej trasy zanikanie oleju jest minimalne praktycznie zero, jechalem do Szfecji i powiem wam ze w Szwecji dopiero ze setke dolalem, A jak jezdze do pracy po 50KM dziennie to co 4 dzien trzeba kapnac troszke. A bylem w Zakopanem to nic nie dolewalem dsopiero po powrocie ale to bylo swiezo po wymianie oliwki ![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...
SZATANEk ale z lodzi do gdanska pare km jest jak bys nie wiedzial. Dzisiaj mialem sytuacje ze musialem szybko skrzyowanie opuscic to po 50 m. sie spojrzalem w lusterko to jeszcze w miejscu ruszenia chmurka sie nie rozeszla ale to byl but na maxa
Powiedzccie mi czy jest wogule mozliwe ze turbo przepuszcza 2 oleju na 10tys. czy wogule by chodzila jeszcze turbawka czy taki ubytek to raczej smierc dla turbo?
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości