Znowu świece padły po ok 2000km
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Znowu świece padły po ok 2000km
Witka, problem jak w temacie powtarza się już 3 raz. Średnio po wymianie świece śmigają ok tylko kilka tysięcy a potem jest problem. Po wymianie całego kompletu na nowy/inny wszystko jest ok. Co może byc przyczyną tak szybkiego zużywania się świec lub jednej świecy bo mam wrażenie że to siada jedna w któryms cylindrze. Miałem już rózne świece Briski Silver, NGK, a teraz są Master Sporty. Auto zagazowane.
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Wyglądają całkiem sympatycznie, zero nagaru, kolorek prawidłowy itp. A czemu pytasz czy przewody są silikonowe? Szczerze mówiac nie wiem ale są prawie nowe, ze 100 km starsze od świec.
Ostatnio zmieniony czw maja 15, 2008 11:13 przez Ryś Stepowy, łącznie zmieniany 1 raz.
wlasnie bo w passacie b 5 tez mi sie tak robilo i wymienilem na silikon na aso mowil mi mechanik zeby zalozyc silikon to bedzie duzo lepiej albo wina po zle dobranych swiecach ale to chyba raczej nie bo jak juz tyle razy mieniales
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Silikon wcale nie jest najlepszym tworzywem izolacyjnym dla przewodów zapłonowych, stworzono lepsze izolatory polimerowe a silikon po prostu ładnie brzmi, nowocześnie.wlasnie bo w passacie b 5 tez mi sie tak robilo i wymienilem na silikon na aso mowil mi mechanik zeby zalozyc silikon to bedzie duzo lepiej albo wina po zle dobranych swiecach ale to chyba raczej nie bo jak juz tyle razy mieniales
Po czym dokładnie wnosisz ze świece ci padają? Jaki mają kolor?
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Świece mają kolor prawidłowy tj. jasnoszary, jak padają lub raczej pada (bo myśle że pada cały czas jedna z któregos cylindra) objaw jest taki że auto po odpaleniu rano chodzi na 3 garnki prze jakiś czas, po ok 10 sekundach sprawa sie normalizuje ale podczas jazdy wypadają zapłony a momentami przy energiczniejszym wciśnięciu gazu jest tak jakby całkowity zanik iskry i bardzo nieprzyjemne "walnięcie". Dodam że kopułka oraz paluszek wymienione na BERU.
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Cewke już podmieniałem, i to samo. Wykreciłem świece i znalazłem tą która siada. Pada świeca na 1-wszym cylindrze, wszystkie inne świece są śliczne a ta jest delikatnie skorodowana (wieczorem wrzuce fotke). Chyba puszcza uszczelka pod głowicą i przesącza czasem troche płynu na świece i wtedy przestaje "palić".
to moze byc wina nie tylko cewki ale na cewke moze isc za duze napiecie sprawdz
wez swiece sprawdz jak ma iskre jak bedzie mial za gruba to cos przed cewka sie dzieje
bo to ze padla ci uszczelka to nie ma raczej znaczenie plyny w paruset stopniach szybko sie wypala
szukaj wyny w elektryce moze sprobuj zwyklych briskow ona wytrzymuja wiele bardzo wiele
tak szczeze to nie mialem do czynienia z gazem ale moze swiece do gazu musisz kupic chyba ze takich uzywasz
a co do uszczelki pali ci na bialo (woda) czy na taki niebieskawy kolor (olej)
[ Dodano: 15 Maj 2008 13:56 ]
wiesz co sprawdz jaka masz przerwe na swiecy i w katalogu sprawdz ile powinno byc
duzo osob przy wymianie swiec poprostuzle je wklada i przes to przerwa sie zmiejsza i przez to swieca szybciutko pada
wez swiece sprawdz jak ma iskre jak bedzie mial za gruba to cos przed cewka sie dzieje
bo to ze padla ci uszczelka to nie ma raczej znaczenie plyny w paruset stopniach szybko sie wypala
szukaj wyny w elektryce moze sprobuj zwyklych briskow ona wytrzymuja wiele bardzo wiele
tak szczeze to nie mialem do czynienia z gazem ale moze swiece do gazu musisz kupic chyba ze takich uzywasz
a co do uszczelki pali ci na bialo (woda) czy na taki niebieskawy kolor (olej)
[ Dodano: 15 Maj 2008 13:56 ]
wiesz co sprawdz jaka masz przerwe na swiecy i w katalogu sprawdz ile powinno byc
duzo osob przy wymianie swiec poprostuzle je wklada i przes to przerwa sie zmiejsza i przez to swieca szybciutko pada
[quote="mlodyb"]tak szczeze to nie mialem do czynienia z gazem ale moze swiece do gazu musisz kupic chyba ze takich uzywasz[quote]
z całym szacunkiem, nie ma czegoś takiego jak świeca do gazu...
wiem, niektórzy producenci ściemniają, że dany typ świec jest specjalnie do zagazowanych aut ale to jest ściema.
trzeba dobrać świece do danego silnika od porządnego producenta.
ja od 4 lat jeżdżę na NGK. i w 1,3 2G też używałem BUR6ET i było super dobrze.
pozdro.
z całym szacunkiem, nie ma czegoś takiego jak świeca do gazu...
wiem, niektórzy producenci ściemniają, że dany typ świec jest specjalnie do zagazowanych aut ale to jest ściema.
trzeba dobrać świece do danego silnika od porządnego producenta.
ja od 4 lat jeżdżę na NGK. i w 1,3 2G też używałem BUR6ET i było super dobrze.
pozdro.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 154 gości