cos mi szarpie, i światła przygasaja wraz z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

cos mi szarpie, i światła przygasaja wraz z silnikiem

Post autor: AIRWOLF » czw maja 15, 2008 00:26

Witam , mam problemik z moim silniczkiem, jego historia jest taka, jak go kupiłem tzn całego golfa 2 lata temu to silnik jako tako chodził, powiem że nawet nieźle,pewnego razu około rok temu jadąc gdzieś tam silnik zamuliło i zgasł w drodze, i powtórzyło sie to kilka razy.Moim zdaniem było to za sprawa paliwa, zatankowałem na jakiejś stacji "TOMEK" ??.
po pewnym czasie wszystko wróciło do normy, ale jakieś pół roku temu silnik zaczał wchodzić w niejaki rezonans takie miałem odczucie, jak przygazowałem to jakby cylindry nie mogły się zgrać ze sobą i niekiedy go lekko poddusiło jakby miał zgasnąć lub sam nie wiedział czy ma chodzić czy nie,następnie jakieś 5 mies temu zaczęły sie problemy z akumulatorem, jeździłem nim tylko w weekendy bo w tyg studia, po wymianie akumulatora zastanowiłem sie nad alternatorem bo może źle ładował, i okazało sie że tak, dawał 13.8-9 przy obciążeniu, niby wina akumulatora ale no cóż tamten aku siadł dałem nowy i niby powinno być git bo alternator dałem do regeneracji, ale na drugi dzień po regeneracji zaczęły się odzywac nieznane głosy z pod maski, blaszany świergot, olej był wymieniany w listopadzie,a w dodatku jakis czas temu zaczęła mi sie moczyć skrzynia, kropelkami, wczoraj silnik pracował jak w temacie, niewiedział czy ma chodzić czy zgasnąc więc zgasł a z nim chodziły trak samo światła


Ii nasunęła mi sie myśl może czas na jakiś większy remont. albo jak sie nie opłaca to może swap silnika co wy na to... może mieliście takie usterki lub kilka naraz


JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM ŻE TAK DŁUGO TO OPISAŁEM , może temat nie bedzie usunięty
Ostatnio zmieniony czw maja 15, 2008 00:27 przez AIRWOLF, łącznie zmieniany 1 raz.


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw maja 15, 2008 07:06

sprawdzales teraz jakie jest napiecie
moze masz zatkany filtr paliwa, masz lpg?



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw maja 15, 2008 10:59

sprawdz sobie kabelki, świece, ustawienie zapłonu
z drugiej strony filtr paliwa / czujnik temperatury / sonda lambda
musisz mieć sprawny układ WN i układ zasilania paliwem a pozatym szczelny układ dolotowy

a jak kapie olej to nie ma rady - rozbieraj i uszczelniaj ... :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
AIRWOLF
Powered by MOTORSPORT
Powered by MOTORSPORT
Posty: 1162
Rejestracja: pt mar 16, 2007 16:06
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: AIRWOLF » czw maja 15, 2008 13:13

lpg nie mam bo to wróg motoryzacji(silników) :grin:

[ Dodano: 15 Maj 2008 20:15 ]
chyba to będzie coś z paliwem, co ile sie filtr paliwa wymienia??i czujnik temp


Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw maja 15, 2008 21:50

jezeli nie wymienialess filtra to z pewnoscia mozesz go wymienic
mozesz tez sprrawdzic cisnienie paliwa-mozee jest za slabe i tu lezy przyczyna



Awatar użytkownika
Sumo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw maja 15, 2008 23:58
Lokalizacja: Bieńkówka
Kontakt:

Post autor: Sumo » pt maja 16, 2008 01:34

Ja mam to samo, i do tego problemy z odpalaniem...do tego każdy mechanik mówi co innego. :crazy:



greg

Post autor: greg » pt maja 16, 2008 08:04

pawel23sruba pisze:ale na drugi dzień po regeneracji zaczęły się odzywac nieznane głosy z pod maski, blaszany świergot,
przyczyna w złym złożeniu alternatora -nie wierzysz ? zdejm pasek od alternatora i na zimnym silniku odpal - jak nie ma świergotu altek do ponownego rozłożenia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 316 gości