migajaca kontrolka oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- radziodm
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 17:44
- Lokalizacja: Warmia i Mazury /W-wa
migajaca kontrolka oleju
witam mam takie pytanie, a wiec na poczatek chcialbym opowiedziec co sie stalo, jade sobie w miescie, zatrzymuje sie na swiatlach i nagle zaczyna mi migac kontrolka oleju, gdy ruszam gasnie i jest ok, temperatuje wody mialem okolo 100 stopni, gdy przejechalem sie na trasie temperatura spadla do okolo 70 stopni, i jak sie zatrzymalem kontrolka juz nie migala, o co w tym chodzi? cos jest nie tak czy to tak ma byc? a dodam, ze nie wiem co jest wlane do chlodzenia czy woda czy plyn, ale jest zabarwione wiec raczej plyn ( na dniach mam zamiar zmienic na swoj, mam koncentrat i bede rozrabial 50 na 50)
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pisałem już na podobny temat kilka razy i w dwóch przypadkach okazało się, że przyczyna była taka jak u mnie.
Mianowicie miałem taki sam problem i okazło się, że jest to wina filtra oleju. Miałem wtedy filtrona który poprostu nie pasował do tego silnika. Znaczy według katalogu to pasował ale tylko na papierze, w praktyce nie bardzo. Zmieniłem filtr na innej firmy i skończyły sie problemy.
Mianowicie miałem taki sam problem i okazło się, że jest to wina filtra oleju. Miałem wtedy filtrona który poprostu nie pasował do tego silnika. Znaczy według katalogu to pasował ale tylko na papierze, w praktyce nie bardzo. Zmieniłem filtr na innej firmy i skończyły sie problemy.
- radziodm
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 17:44
- Lokalizacja: Warmia i Mazury /W-wa
no to chyba bedzie z tym filtrem jednak, bo wlasnie otworzylem maske i w okolicach filtra jest na silniku olej , i to dosyc sporo, co do poziomu oleju mam jak narazie ok, tzn oleju jest ponad poziom w sumie bo wlalem 4 litry castrola 10W40, i jak patrze to jest ponad ta kreske maksymalna w sumie, a jakiej firmy kupiles ten filtr bo ja wlasnie tez mam filtrona? tylko wlasnie jak bylo u ciebie? jak temperatura byla wyzsza to tak sie dzialo czy caly czas? bo u mnie jak temperatura spadla to wszystko wrocilo do normy, a kontrolka migala tylko wtedy jak stalem i silnik byl wlaczony, bo jak ruszalem to gasla.
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja kupiłem orginalny w VW za 140zł.
Tylko ja mam VR6 to jest droższy napewno niż u Ciebie.
Ale z tego co wiem to nie musi być orginał, może być zamiennik tylko akurat nie filtron.
Tak jak filtron kosztuje do VR6 jakies 25zł, tak inne leprze zamienniki około 70zł.
W Twoim przypadku napewno będzie taniej. Myślę, że nawet orginał do Twojego może kosztować poniżej 100zł.
Tylko ja mam VR6 to jest droższy napewno niż u Ciebie.
Ale z tego co wiem to nie musi być orginał, może być zamiennik tylko akurat nie filtron.
Tak jak filtron kosztuje do VR6 jakies 25zł, tak inne leprze zamienniki około 70zł.
W Twoim przypadku napewno będzie taniej. Myślę, że nawet orginał do Twojego może kosztować poniżej 100zł.
- Maciej1982
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: pn paź 10, 2005 16:34
- Lokalizacja: Waraszawa
- Kontakt:
Witam.Ja rowniez mam problem z ta przekletom kontrola oleju.Mianowicie jadac zaczyna migac i jakby zalanczal sie jakis silniczek w okolicach deski rozdzielczej(PRZYNAJMNIEJ ODNOSZE TAKIE WRAZENIE).po jakims czasie przestaje mrygac i nieby ten silniczek czy cos takiego przestaje brzeczec.Co moze byc tego przyczyna?Silnik 1.8 GTI Golf 2
Pozdrawiam
Pozdrawiam
LANSIK
Też mam taki problem. Co do tego silniczka to właśnie wczoraj przy wymianie podświetlenia zegarów zobaczyłem że ktoś celowo rozwalił przekaźnik (nie silniczek)pod prędkościomierzem. Jak go naprawiłem to właśnie przy zapalaniu się kontrolki oleju zaczął wydawać właśnie taki dźwięk i przestał razem z kontrolką. Ale niewiem dokładnie do czego on służy, prawdopodobnie właśnie do ostrzegania dźwiękowego.
Ps. Czy ktoś wie od czego jest takie okrągłe cacko połączone z kolektorem wężykiem i kablami z ...? Ma jeszcze jedno wyjście na wężyk ale zaślepine.
[ Dodano: Wto Paź 11, 2005 18:08 ]
Już wiem. Brzęczyk współpracuje z drugim czujnikiem ciśnienia oleju. Kiedy ciśnienie zmniejszy się poniżej 0,3 bara zapala się lampka kontrolna. Kiedy ciśnienie spadnie poniżej 1,8 bara a prędkość obrotowa będzie większa od 2150 obr/min dłużej niż 1 sek. zaczyna świecić lampka i włącza się brzęczyk
Mam skany polskiej(!) książki serwisowej GOLF II 1,6 i 1,8. Jak by było zainteresowanie to mogę zamieścić. Jedyne 42 MB .
Ps. Czy ktoś wie od czego jest takie okrągłe cacko połączone z kolektorem wężykiem i kablami z ...? Ma jeszcze jedno wyjście na wężyk ale zaślepine.
[ Dodano: Wto Paź 11, 2005 18:08 ]
Już wiem. Brzęczyk współpracuje z drugim czujnikiem ciśnienia oleju. Kiedy ciśnienie zmniejszy się poniżej 0,3 bara zapala się lampka kontrolna. Kiedy ciśnienie spadnie poniżej 1,8 bara a prędkość obrotowa będzie większa od 2150 obr/min dłużej niż 1 sek. zaczyna świecić lampka i włącza się brzęczyk
Mam skany polskiej(!) książki serwisowej GOLF II 1,6 i 1,8. Jak by było zainteresowanie to mogę zamieścić. Jedyne 42 MB .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 361 gości