Witam - zastanawiam się jak wpływa upływ czasu, przebieg, instalacja LPG na moc silnika.
Np. golfowi II 1.8 przypisuje się 94 KM. Załóżmy teraz, że ten pojazd ma 19 lat w tym od 3 lat instalację LPG. Na liczniku niespełna 200tyś. km.
Jaki jest Wasz werdykt?
Strata mocy razem z wiekiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie ma reguł. Silnik dobrze "ułożony" bedzie miał większą moc niż przy wyjeździe z fabryki i zachowa ja aż do utraty kompresji. Przy założeniu że osprzęt jest sprawny.
A kiedu ją straci trudno powiedzieć. Na pewno nie przy 200 tys. jeśli był normalnie użytkowany
A kiedu ją straci trudno powiedzieć. Na pewno nie przy 200 tys. jeśli był normalnie użytkowany
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Oczywiscie nie tutaj reguł.
Ja slyszałem ze silnik 1,6 przy 300 tys. km
a 1,8 przy 400tys. km
powinny miec robione kapitalne remonty.
Ale oczywiscie to tylko teoria.
Wszystko zalezy gdzie jezdizły jak były eksploatowane.
Powtarzam to sa takie średnie ale czy robic remont czy nie stwierdza sie po danych objawach i wnioskach.
Ja slyszałem ze silnik 1,6 przy 300 tys. km
a 1,8 przy 400tys. km
powinny miec robione kapitalne remonty.
Ale oczywiscie to tylko teoria.
Wszystko zalezy gdzie jezdizły jak były eksploatowane.
Powtarzam to sa takie średnie ale czy robic remont czy nie stwierdza sie po danych objawach i wnioskach.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 377 gości