[MKII 1.8GTI] Jak podnieść moc w VW MK2 1.8 8V GTI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
niepytaj co trzeba zrobic tylko ile kasy wylozyc bo mozesz sie zdziwic podwic moc w rp to nazbieraj 15 tys i dopiero zacznij sie pytac czy starcxzy i czy jest sens kupujesz za 5 tys kpl abf i smigasz bez problemow chyba ze jestes bardzo bogaty i lubisz wyzucac kase w bloto
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
jak wiesz że ludzie robią takie silniki to pokaż mi taką osobe, chętnie zobacze może i ja sobie zrobie 180KM ... ja nie slyszalem o RP, który ma 180km. na wolnossącym niemożliwe bez 16V, a uturbiać nie ma sensu.LordKris pisze:to w takim razie co trzeba by zrobic zeby podwoic moc RP-ka bez swapa czy zmiany glowicy na 16V bo wiem ze sie da bo ludzie robia takie silniki
witam podłączam sie pod temat kolegi jestem posiadaczem mk2 gti 1.8 8v silnik PF 107 koni na digifancie bodaj 2 generacji, chciałem swapować na vra ale słyszałem ze nie zachowuja sie dobrze w zakretach mocno ciagnie przód a z kolei swap na kra, abf czy z passka 16 to tez nie to bo nie podoba mi sie to w jaki sposób te silniki pracuja od dołu. no np mój fajnie jedzie od dołu i tak bym chcial zeby zostało. nie staram sie skupiać zeby zrobić np 170 koni bez turbo ale pop prostu faktycznie poprawić jego osiągi które i tak fabrycznie są zadowalające wezmy przykład wczoraj miezyłem 0-100 we 3 osoby ze mna na pokładzie uzyskaliśmy 9,5 sekundy. szukam namiarów na ludzi firmy lub strony którzy maja sportowe części do silników 8 zaworowych bo sa po prostu fajne i wierze ze 8v tez objade
Sprzedam SWAP na VR6.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
No tak A myslisz ze jak zrobisz ze swojego silnika (PF) przykladowo 140-150 koni to bedzie on jechac dolem ? Zapomnij kolego. Bedziesz mial podobna charakterystyke mocy co silniki 16V a wydasz na to 3 razy wiecej kasy. Poza tym VR nie jedzie z dolu tak jak sobie wyobrazasz. No i nie wiem kto Ci nagadal ze VR w mk2 zle sie prowadzi. Przeciez to ta sama konstrukcja plyty podlogowej i zawieszenia co w corraco. A przeciez corrado wychodzilo z VRem seryjnie. Kwestia doboru odpowiednich części a nie "sportowe zawieszenie do silnikow 1,4-1,6-1,8-2,0-2,0 16v". Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
podwoic? generalnie nie widzialem zeby ktos z silnika wolno ssacego podwoil moc, GTO zaprezentowal w dziale 16v ze uzyskal 200km z 150 konnego ABFa uzyskal 33% przyrost mocy, ciezko bedzie go dogonic, a to przeciez tylko 33%.LordKris pisze:to w takim razie co trzeba by zrobic zeby podwoic moc RP-ka bez swapa czy zmiany glowicy na 16V bo wiem ze sie da bo ludzie robia takie silniki
generalnie od podwajania mocy jest turbo badz kompresor.
pozdrawiam
- punkvw
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- Kontakt:
1,6 Ltr. 8V Rennmotor ca. 160 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT. a. Anfrageyahoo_p pisze:jak wiesz że ludzie robią takie silniki to pokaż mi taką osobe, chętnie zobacze może i ja sobie zrobie 180KM ... ja nie slyszalem o RP, który ma 180km. na wolnossącym niemożliwe bez 16V, a uturbiać nie ma sensu.LordKris pisze:to w takim razie co trzeba by zrobic zeby podwoic moc RP-ka bez swapa czy zmiany glowicy na 16V bo wiem ze sie da bo ludzie robia takie silniki
1,6 Ltr. 8V Rennmotor ca. 190 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT. a. Anfrage
1,8 Ltr. 8V Rennmotor ca. 170 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT. a. Anfrage
1,8 Ltr. 8V Rennmotor ca. 190 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT. a. Anfrage
2,0 Ltr. 8V Rennmotor ca. 200 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT. a. Anfrage
2,0 Ltr. 8V Rennmotor ca. 210 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT. a. Anfrage
Rennmotoren werden individuell nach Ihren Bedürfnissen aufgebaut.
Setzen Sie sich bitte mit uns telefonisch in Verbindung!
[ Dodano: 22 Maj 2008 20:35 ]
1,6 Ltr. 16V Rennmotor ca. 210 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT.
ab
11.500,00 €
1,6 Ltr. 16V Rennmotor ca. 225 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT. a. Anfrage
1,8 Ltr. 16V Rennmotor ca. 190 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT. a. Anfrage
1,8 Ltr. 16V Rennmotor ca. 220 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT. a. Anfrage
2,0 Ltr. 16V Rennmotor ca. 220 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT.
ab
8.800,00 €
2,0 Ltr. 16V Rennmotor ca. 250 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem im AT. a. Anfrage
2,0 Ltr. 16V Rennmotor ca. 280 PS ohne Aggregate, sowie Ansaug- und Auspuffsystem
i to wszystko wolnossaki.........................
- punkvw
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- Kontakt:
witam, yahoo-p i Lysiak nie pytali sie ile to kosztuje i ile pali tylko ze niewidzieli zeby ktos cos takiego robil.exec pisze:punkvw, rozumiem, czyli wystarczy wylozyc 40 tyskow zeby w wolnossacym podniesc moc o 60-80%... lub tez wydac trzy razy mniej i zalozyc turbo...
a tak dla wiadomosci to widzialem silniki za 40 i wiecej k€, nie 60-80% tylko potrafia zrobic i 130% swego czasu po Niemczech jezdzila 16v ktora krecila prawie 11k obrotow wiec naprawde da sie zrobic b. wiele a to ze pala po 70l i wiecej to juz inna sprawa.
turbo to najprostszy sposob na zwiekszenie mocy.
w wiekszosci rajdow i wyscigow w Niemczech niemozna stosowac turbo...........a zwyciezac trzeba. pozdrawiam
ta 16ka ma podwojona moc ................................
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Ludzie o jakich wy rzeczach piszecie 40 tys i inne , to mnie rozwala ,chcesz uturbic GTI nie ma problemu. Kolektor wydechowy z passata B2 1,6 TD wraz z kkk 24 lub T3 , wtysrkiwacze ok 210cmm/3 , cofniecie zaplonu na -10st. @ 2000 obr. przy odlaczonym czujniku , odprezenie na 9:1 lub 8,5 :1 uszczelka badz stoczeniem gory tloka, to w zaleznosci ile dmuchniesz ,na 0,4/0,5 bar nawet nie ma sensu odprezac, regulator cisnienia na 3,5 bar przerobic mozna ale nie jest to konieczne, chlodniczka olejowa z mk1 GTI , wieksza chlodnica najlpiej z TD. Koszt spokojnie w 2,5 tys. Nie piszcie ze tloki splyna bo juz tych herezji to nie moge sluchac, zawsze mozna AFR zmierzyc.
[ Dodano: 27 Maj 2008 22:08 ]
Na tym forum byl juz 1 uturbiony 1,8 ABS , co niekotry twierdzili ze to nie ma prawa jechac....... -jak bardzo sie mylili.
[ Dodano: 27 Maj 2008 22:08 ]
Na tym forum byl juz 1 uturbiony 1,8 ABS , co niekotry twierdzili ze to nie ma prawa jechac....... -jak bardzo sie mylili.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Spawacz, napisales tyle bzdur w jednym poscie ze az nie wiem z ktorej strony go komentowac. Zadam Ci jedno pytanie tylko. W jaki sposob sterownik auta bedzie wiedzial ze w dolocie panuje nadcisnienie jak przeplywka sie zamknie jeszcze przy podcisnieniu ? Odpowiem na nie sam - nie bedzie wiedzial. Jesli nie bedzie wiedzial to nie wydluzy czasu otwarcia wtryskiwacza. Nie wydluzy to nie poda paliwa. Temperatura spalin drastycznie wzrosnie (niewlasciwy AFR - mieszanka za uboga) i tloki splyną. Jesli dasz duze wtryskiwacze (wieksze niz seryjne i odpowiadające właściwemu zapotrzebowaniu turbomtoru na paliwo) to na wolnych obrotach auto Ci zaleje i nie bedzie mialo biegu jalowego. Zakresu od 0 do powiedzmy 3000 obrotow to zero mocy ze wzgledu na przelanie silnika paliwem.
Można kombinowac tanimi metodami i dokladac dodatkowe wtryskiwacze (włączone w obwód seryjnych) i odpalac je dodatkowym ukladem pneumatycznym przez przekaznik ale to tez nie jest proste. Do tego trzeba policzyć zapotrzebowanie silnika na powietrze zeby to robic dobrze.
No i pokaz mi tego jezdzacego ABSa turbo, najchętniej po zmontowaniu i potem po przebiegu np 5 tysiecy kilometrow. Nie uwierze w takie brednie i kropka. Samo strojenie to koszta 1-1,5k wiec nie mieszaj ludziom w glowach.
Można kombinowac tanimi metodami i dokladac dodatkowe wtryskiwacze (włączone w obwód seryjnych) i odpalac je dodatkowym ukladem pneumatycznym przez przekaznik ale to tez nie jest proste. Do tego trzeba policzyć zapotrzebowanie silnika na powietrze zeby to robic dobrze.
No i pokaz mi tego jezdzacego ABSa turbo, najchętniej po zmontowaniu i potem po przebiegu np 5 tysiecy kilometrow. Nie uwierze w takie brednie i kropka. Samo strojenie to koszta 1-1,5k wiec nie mieszaj ludziom w glowach.
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 00:01 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Chlopie to nie jest TDI ,zebys mi takie rzeczy pisal, to ze nie ma czujnika masy powietrza i Map sensora to jeszcze nic nie oznacza. Myslisz ze nie wiem o co tobie chodzi. A ABS .... kolega BORYS wie o jakie auto chodzi .
[ Dodano: 28 Maj 2008 09:10 ]
sami sobie mieszacie tymi cenami, ja napislem realnie jak mozna szybko i w miare tanio co tam zbudowac. Moc moze nie bedzie powalajaca ale 150/160KM wystarczy juz zeby to jakos jechalo. Celowo nie napisalem nic o strojeniu bo na taka moc sterownka przerabiac nie trzeba. Pozatym i tak trzeba by bylo sie pobawic z natryskiem oleju do wiekszej mocy.
MAF i customowe zawory przy turbo wystarcza zeby to w miare wyregulowac.
[ Dodano: 28 Maj 2008 09:10 ]
sami sobie mieszacie tymi cenami, ja napislem realnie jak mozna szybko i w miare tanio co tam zbudowac. Moc moze nie bedzie powalajaca ale 150/160KM wystarczy juz zeby to jakos jechalo. Celowo nie napisalem nic o strojeniu bo na taka moc sterownka przerabiac nie trzeba. Pozatym i tak trzeba by bylo sie pobawic z natryskiem oleju do wiekszej mocy.
MAF i customowe zawory przy turbo wystarcza zeby to w miare wyregulowac.
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 09:12 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Dobrze, to umowmy sie ze Ty bedziesz sobie "cos tam budowal" i niech to sobie "jakoś jeździ" i niech będzie "w miare wyregulowane". Nikt Ci tego nie zabrania.
Nie pisz mi tylko ze zaturbienie auta to 2,5 tysiaca zlotych bo to co wyzej opisujesz to jest wielka lipa a nie turbo. Poza tym turbienie bez strojenia jest jak sranie bez papieru toaletowego. Niby zalatwisz sprawe a kupa syfu zostanie.
PS gdzie ten zaturbiony ABS bez strojenia po przebiegu 5k km ?
Poza tym z Borysem to sie znamy osobiście, co więcej widzielismy sie w ostatni weekend w Rykach. Nigdy o takim zestawie nie mowil wiec nie sadze zeby to byla chociaz namiastka porzadnej roboty.
Nie pisz mi tylko ze zaturbienie auta to 2,5 tysiaca zlotych bo to co wyzej opisujesz to jest wielka lipa a nie turbo. Poza tym turbienie bez strojenia jest jak sranie bez papieru toaletowego. Niby zalatwisz sprawe a kupa syfu zostanie.
PS gdzie ten zaturbiony ABS bez strojenia po przebiegu 5k km ?
Poza tym z Borysem to sie znamy osobiście, co więcej widzielismy sie w ostatni weekend w Rykach. Nigdy o takim zestawie nie mowil wiec nie sadze zeby to byla chociaz namiastka porzadnej roboty.
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 12:33 przez bugalon, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości