wysokie obroty na biegu jalowym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn lut 19, 2007 13:17

shootm4n pisze:po zdieciu wtyczki samochod zchodzi z obrotow i gasnie sprawdzalem weze i nie lapie nigdzie lewego powietrza
no to masz odpowiedź i już wiesz w czym problem
napisałem Ci na samym początku, moja i Pawła Marka diagnoza
od razu wskazał na krokowca


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

KAZIUGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr lut 14, 2007 01:13
Lokalizacja: sowiny
Kontakt:

Post autor: KAZIUGT » pn lut 19, 2007 15:17

zgadzam sie to napewno krokowy! dzisiaj jeden ozywilismy:)heh


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
27.06.08 koniec kawalerki:)"zono wrocilem hehe"
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=588cca7f5419bb12

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 19, 2007 17:34

RobertP pisze:po zdieciu wtyczki samochod zchodzi z obrotow i gasnie sprawdzalem weze i nie lapie nigdzie lewego powietrza


no to masz odpowiedź i już wiesz w czym problem
napisałem Ci na samym początku, moja i Pawła Marka diagnoza
od razu wskazał na krokowca
musimy być jeszcze ostrożni, skoro auto zgasło po wyjęciu wtyczki od krokowca do dlaczego on tak podnosi obroty skoro jednak działa. Trzeba podmnienić se szrotu kosztuje 80-100 zeta, może faktycznie on, ale jeśli będzie problem dalej to schodki i pytanie czemu ECU daje mu za duże napięcie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

luban88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt lut 16, 2007 19:23
Lokalizacja: mikołów
Kontakt:

Post autor: luban88 » pn lut 19, 2007 17:44

witam. u mnie sie zacinają obroty na ok 2000 a jak pompuje pedał hamulca to obr rosną. co to moze byc?? mam mk2 1.8 RP monowtrysk


luban

NERX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 09:25
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: NERX » pn lut 19, 2007 18:47

Miałem robiony mały remoncik silnika i teraz gdy odpale autko obroty sięgają prawie 2000 ale mechanior powiedział,że będą spadać aż sie wyrównają .Czy to prawda?
Auto jescze stoi na warsztacie i nim nie jeżdze bo blacharke mi robią.
i jeszcze jedno pytanko: czy po takim remonciku powinno sie robić reset kompa?



artbu24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob gru 01, 2007 11:39
Lokalizacja: ruda sl

Post autor: artbu24 » pn maja 12, 2008 18:55

mam podobny problem mam golfa 6 miesiecy 89r. wszystko bylo ok az do wekkendy bybralem sie na dluga trase 100km na blacie 100 na godzine ,na postoju zauwarzylem ze jalowym ma wysokie obroty, zdjolem filtr powietrza z gaznika i mam mocno otwarta dysze i z boku gaznika jest jakis czyjnik niewiem do czego ale wtyk mam troche stopiony., czy to bedzie krokowiec czy czujnik jakis regulator .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 366 gości