Co to jest za wtyczka??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wisnia61
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:57
Lokalizacja: czerwonak
Kontakt:

Co to jest za wtyczka??

Post autor: wisnia61 » pn maja 12, 2008 16:20

Dzisiaj zobaczyłem w silniku że mam wyciągniętą wtyczke tą na zdjęciu Obrazek
Od razu ją włożyłem na swoje miejsce ale jeden kabelek jest jeszcze urwany. Od czego jest wtyczka??



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn maja 12, 2008 16:22

wyglada na wtyczke sondy lambda


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

wisnia61
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:57
Lokalizacja: czerwonak
Kontakt:

Post autor: wisnia61 » pn maja 12, 2008 16:28

Od tej wtyczki kable idą w dół. Dokładnie nie wiem gdzie bo nie widze a nie mam jak na kanał wjechać. Jeżeli by to było od sondy to dlaczego to było odłączone??



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn maja 12, 2008 16:29

napewno sonda padecha i ktos odłączył


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

wisnia61
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:57
Lokalizacja: czerwonak
Kontakt:

Post autor: wisnia61 » pn maja 12, 2008 16:30

Ale po co



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn maja 12, 2008 16:34

bo od uwalonej sondy silnik świruje a tak w nastawach awaryjnych i w miare pracuje


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

wisnia61
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:57
Lokalizacja: czerwonak
Kontakt:

Post autor: wisnia61 » pn maja 12, 2008 16:44

No właśnie się przejechałem kawałek i dziwnie chodził. Jak mu dawałem gazu to wogółe nie miał siły i na końcu zdechł. Odpaliłem go ponownie i chodził niby normalnie

[ Dodano: 12 Maj 2008 16:46 ]
To lepiej ją odłączyć z powrotem?? Czy to nie jest dobry pomysł??



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn maja 12, 2008 17:27

jesli nie wstawisz nowej to tylko odłączenie zostało


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 12, 2008 17:41

wisnia61, co z tym brakującym kabelkiem? spróbuj go jeszcze odszukać i jakoś podłączyć do tej wtyczki jak był. Wygląda to urwane na kabel masowy. I jaki to silnik?

[ Dodano: Pon Maj 12, 2008 5:47 pm ]
z drugiej stronu digifanty w MK2 miał trojprzewodową sonde więc już nie wiem co jest, chyba jakaś kombinacja.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wisnia61
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:57
Lokalizacja: czerwonak
Kontakt:

Post autor: wisnia61 » pn maja 12, 2008 17:55

Ten kabelek jest tylko nie wiem czy mam go lutować czy odłączyć jak jest zje... ta sonda!!??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 12, 2008 18:03

ja bym spróbwał, może akurat nie działała bo brak było tego kabelka.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » pn maja 12, 2008 18:27

miałem podobnie.
silnik RV (PF)
sonda nie żyła a od strony sterownika przy wtyczce wisiał jeden z przewodów.
sonda 3-przewodowa, więc ten wiszący kabelek nie przydał się przy niej za bardzo.
podobno trzeba było go zmasować.
tak zrobiłem i chodzi super fajnie.

pozdrawiam.


nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]

wisnia61
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:57
Lokalizacja: czerwonak
Kontakt:

Post autor: wisnia61 » pn maja 12, 2008 18:37

Właśnie rozmawiałem z byłym użytkownikiem tego Golfika i powiedzieł że mu tak mechanik zrobił bo samochód cały czas przebierał :panna: Ten mechanik to jakiś debil chyba był!! Czyli sonda jest padnięta!! I ta wtyczka była właśnie od niej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 337 gości