Cześć
Golfa kupiłem prawie rok temu i od tamtej pory mam problem z wyciekami płynu chłodniczego. Wymieniłem termostat, to zaczęło cieknąć z obudowy termostatu. Uszczelniłem wszystko silikonem. to zaczęło cieknąć przy bloku, też zrobiłem na silikon. teraz cieknie mi z węza przy chłodnicy. Wygląda tak jakby w układzie było za duże ciśnienie.
Dodam, że nie mam problemu z przegrzewaniem się silnika. Silnik troszkę długo się nagrzewa. Ale po nagrzaniu ładnie trzyma 90 stopni. Nagrzewnica słabo grzeje. Napisałem wszystkie dolegliwości związane z układem chłodzenia. Może ktoś to z czymś skojarzy. Nie wiem co w przeszłości było robione z tym silnikiem. wiem że poprzedni właściciel sam przy nim grzebał. Sam silnik jest w dobrym stanie tylko te wycieki są bardzo kłopotliwe.
Pozdrawiam
Wycieki z silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wycieki z silnika
Ostatnio zmieniony ndz maja 11, 2008 11:22 przez subwoofer, łącznie zmieniany 1 raz.
Hej.
po pierwsze : sprawdz wszystkie połączenia gumowych przewodów, mogą być popękane (sparciałe), jeśli plyn się tamtędy wydobywa to będziesz miał białe plamy na końcach węży.
po drugie : sprawdz czy nie cieknie spod uszczelki termostatu - bo może być np. źle założona, lub może być nieodpowiednia. ( np. jak kupowałem teromstat to były tam dwie uszczelki - jedna dobra a druga za cienka).
po trzecie: sprawdz czy nie cieknie gdzieś spod chłodnicy.
po czwarte: może cieknąc spod simmeringu na pompie wodnej- miałem to u siebie w 1.8 AAM, musiałem wymienić pompe wodną - jest nierozbieralna...
po piąte: może cieknąć spod oringów na czujnikach temp. płynu - na górze krućca przy głowicy.
Jesli nie zlokalizujesz wycieku to możesz dolać barwnika fluoroscencyjnego do płynu i wnocy na pewno zobaczysz.
Ja usiebie mam wlane Petrygo - shit , i w sumie nie mam wycieków - ale muszę co jakiś czas robić dolewki...
Pozdrawiam
po pierwsze : sprawdz wszystkie połączenia gumowych przewodów, mogą być popękane (sparciałe), jeśli plyn się tamtędy wydobywa to będziesz miał białe plamy na końcach węży.
po drugie : sprawdz czy nie cieknie spod uszczelki termostatu - bo może być np. źle założona, lub może być nieodpowiednia. ( np. jak kupowałem teromstat to były tam dwie uszczelki - jedna dobra a druga za cienka).
po trzecie: sprawdz czy nie cieknie gdzieś spod chłodnicy.
po czwarte: może cieknąc spod simmeringu na pompie wodnej- miałem to u siebie w 1.8 AAM, musiałem wymienić pompe wodną - jest nierozbieralna...
po piąte: może cieknąć spod oringów na czujnikach temp. płynu - na górze krućca przy głowicy.
Jesli nie zlokalizujesz wycieku to możesz dolać barwnika fluoroscencyjnego do płynu i wnocy na pewno zobaczysz.
Ja usiebie mam wlane Petrygo - shit , i w sumie nie mam wycieków - ale muszę co jakiś czas robić dolewki...
Pozdrawiam
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
ale przeciez on wie skad leci jedno uszczelni drugie pada:P to nei jest normalne. niech sprawdzi te cisnienie, najprosciej przez scisniecie weza na goracym silniku. korek powinien cisnienie upuszczac a jak tego nie robi to bedzie taki wlasnie efektordy pisze:Hej.
po pierwsze : sprawdz wszystkie połączenia gumowych przewodów, mogą być popękane (sparciałe), jeśli plyn się tamtędy wydobywa to będziesz miał białe plamy na końcach węży.
po drugie : sprawdz czy nie cieknie spod uszczelki termostatu - bo może być np. źle założona, lub może być nieodpowiednia. ( np. jak kupowałem teromstat to były tam dwie uszczelki - jedna dobra a druga za cienka).
po trzecie: sprawdz czy nie cieknie gdzieś spod chłodnicy.
po czwarte: może cieknąc spod simmeringu na pompie wodnej- miałem to u siebie w 1.8 AAM, musiałem wymienić pompe wodną - jest nierozbieralna...
po piąte: może cieknąć spod oringów na czujnikach temp. płynu - na górze krućca przy głowicy.
Jesli nie zlokalizujesz wycieku to możesz dolać barwnika fluoroscencyjnego do płynu i wnocy na pewno zobaczysz.
Ja usiebie mam wlane Petrygo - shit , i w sumie nie mam wycieków - ale muszę co jakiś czas robić dolewki...
Pozdrawiam
raczej rzadki przypadek zeby od zbyt duzego cisnienia w ukladzie robily sie wycieki, no ale tez moze byc tak ze korek nie puszcza cisnienia, mozesz wymienic korek (ale tylko na orginalny) i musisz uporac sie z tymi wyciekami, gdzie trzeba wymienic kóciec, oring czy nawet wąż az przestanie wyciekac
po wymianie temostatu odpowietrzony układ??
po wymianie temostatu odpowietrzony układ??
jelsi nie ma wyciekow to wtedy pozostaje uszczelka pod glowicaordy pisze:Ja usiebie mam wlane Petrygo - shit , i w sumie nie mam wycieków - ale muszę co jakiś czas robić dolewki...
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości