Potrzebne będą:
1.śrubokręt torx
2. klucz spline S2 M10 krótki
3. Klucz spline S2 M10 długi wraz z nasadką 12 - do klucza 1/2 grzechotka
4. Klucz nasadowy 13
5. przedłużka do nasadowego
6. przedłużacz-łamany nasadowy
7. klucz oczkowo/płaski 10

Zaczynamy - najpierw odkręciłem/poluzowałem kluczem krótkim spline + kluczem oczkowym śrubę mocowania zawiasy górnej - widoczną po uchyleniu drzwi


następnie śrubokrętem torx odkręciliśmy 6 śrub mocujących schowek (tak naprawdę jest ich 7 ale kiedyś ułamał się uchwyt z 7 śrubka więc jest 6 i krócej się rozbiera - odpada wykręcanie środkowej osłony zmieniacza biegów wraz z popielniczką) a następnie mocnym szarpnięciem odczepiłem cały schowek , potem mocne szarpniecie + podważenie i odpiąłem boczna osłonę konsoli - widoczną po otwarciu drzwi
Dobra i teraz myk, którego nie przewidzieli specjaliści VW - do regulacji drzwi zalecają demontaż konsoli - co w ogóle nie jest potrzebne- trzeba zdemontować blachę mocującą konsolę

a jest mocowana na 3 śruby do słupka A (klucz nasadowy 13 + przedłużka z łamakiem i grzechotka)

oraz na 2 śruby (nasadowy 13 z przedłużką) które mocują konsolę do tej blachy - widoczne po wyjęciu schowka tuż przy słupku.
Teraz po wyjęciu tej blachy mamy dopiero dobry (no w miarę dobry) dostęp do śruby na klucz spline - z przedłużką/łamaną widoczną w otworze słupka A


ponieważ jednak nie zawsze da sie kluczem dobrze odkręcać zastosowaliśmy metodę klucz z nasadką + klucz oczkowy 10 i poluzowaliśmy śrubę


Po poluzowaniu była możliwość ustawienia drzwi jak nam się podoba żeby nie były opadnięte - następnie dociągnęliśmy tą śrubę wewnątrz - sprawdziliśmy ustawienie drzwi, dokręciliśmy zewnętrzną - ponownie sprawdziliśmy i dopiero przykręciliśmy blachę wspornika i założyliśmy schowek + osłonę konsoli - ponieważ po ustawieni drzwi lekko obcierały o uchwyt na słupku B - ten na którym zapina się zamek drzwi - po poluzowaniu kluczem spline S2 M8 ustawiliśmy ten uchwyt. Nie napisałem wcześniej, że jest on potrzebny bo nie wszyscy musza go regulować