Passat vr6 - jak wymienić nagrzewnicę ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Passat vr6 - jak wymienić nagrzewnicę ??
Posiadam auto z klimatronic. Wserwisie mi mówią, że trza wywalać cały zespół (tam gdzie klima, nagrzewnica, wentylator), a Ci od nagrzewnic że wystarczy zwalić dechę i nagrzewnica wyłazi do góry, sama bez całej reszty. Jak to jest naprawdę ? Serwis sobie zażyczył 850 netto + części Nagrzewnicę już kupiłem na Allegro - niestety zamiennik, ale nowy z gwarancją. Drugi problem to taki, że w mieszalniku są klapki sterowane podciśnieniem, a u mnie żadna z nich się nie otwiera. Silniki są ok, tylko coś z podciśnieniem. Od czego zaczać walkę ?
VR6 + STAG 300
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
oba źródłą mają rację bo to dwie różne metody.
Żeby odkręcić deskę i ją wyjac to jest mniej śrub do odręcenia i robota jest szybsza. Niestety, króćce nagrzewnicy przechodzą przez śćianę grodziową i po prostu nie dasz rady wyjąc nagrzewnicy do góry , bo króćce to uniemożliwią.
POdcisnienia jak nie działają to najlepiej sprawdzać jak juz porobzbierasz...
Żeby odkręcić deskę i ją wyjac to jest mniej śrub do odręcenia i robota jest szybsza. Niestety, króćce nagrzewnicy przechodzą przez śćianę grodziową i po prostu nie dasz rady wyjąc nagrzewnicy do góry , bo króćce to uniemożliwią.
POdcisnienia jak nie działają to najlepiej sprawdzać jak juz porobzbierasz...
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wtyczek nie pomylisz bo są różne a jesli sie powtarzaja to dosc daleko od siebie. Oczywiscie jesli wybierasz opcje z wyjeciem deski to musisz sie liczyc z problemami przy rozlączaniu kanałów powietrznych pod nią.
Co do reszty to nie wiem jak to jest w mk4 wiec sie nie wypowiadam, sadze ze zegary wychodzą z deksą i trzeba je odpiąc
Co do reszty to nie wiem jak to jest w mk4 wiec sie nie wypowiadam, sadze ze zegary wychodzą z deksą i trzeba je odpiąc
CZEŚĆ tu masz link mysle ze sie przyda w mały bo mały stopniu bo wydaje mi sie ze deska rozdzielcza jest tak samo zakładana co w passatach 89 do 9.... http://www.vwgolf.pl/?page_id=71
Ostatnio zmieniony pn maja 12, 2008 16:29 przez cezarek, łącznie zmieniany 1 raz.
(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )
( )---vw---( )
dzieki za punkcik ja mieszkam w malborku i koles co mi to robił pare lat temu uporał sie w jeden dzionek i co mnie zdziwiło jak to potem bedzie bo przeraziła mnie wizja sciagania deski wiadomo skrzypienie brzeczenie pastików w konsoli bedzie nie uniknione ale koles tak to poskładał ze naprawde smigałem pare lat jeszcze passaciorem (89r) i kokpit jak fabrycznie zamontowany no ale z warszawki to daleko aby robic taka robote czaso chłonna (ale wspólczuje mnie to spotkało zima na obwodnicy 3miejskiej kupa pary w kabinie i w srodku mała powódz i ten tłusty syf na dywanikach z płynu chłodniczego ale odkurzacz ze STATOIL zrobił kawał dobrej roboty heheh i potem była tylko kosmetyka dywanu
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 12:16 przez cezarek, łącznie zmieniany 2 razy.
(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )
( )---vw---( )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 515 gości