problem z klimą
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mój problem nadal trwa klima działa tylko na 1 stopniu po przełączeniu na 2/3/4 się wyłącza
a i zapomniał bym dodać od czasu do czasu nawiew na 1 działa
a i zapomniał bym dodać od czasu do czasu nawiew na 1 działa
VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
morze uwalił sie opornik od dmuchawy co jest koło wentylatora ogrzewania pod skrytką w środku auta
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
faktycznie stary temat i faktycznie to był opornik po wymianie wszystko działa prawidłowodziabi3 pisze:morze uwalił sie opornik od dmuchawy co jest koło wentylatora ogrzewania pod skrytką w środku auta
VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
Podepnę się pod temat. Wczoraj zauważyłem problem z klimą - otóż po ok 10 minutach od włączenia klimatyzacji przestało lecieć zimne powietrze. Wyłączyłem więc ją (mam manualną) i po następnych 15-20 minutach znowu spróbowałem i chłodziła znowu ale też przez jakieś 10 minut. Czy przyczyną może być mała ilość czynnika? Czy można "doładować" tylko brakującą jego część czy trzeba wypuścić to co jest i napełnić całkowicie?
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20139][img]http://www.motostat.pl/user_images/20139/icon1.png[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No właśnie nie jestem pewien czy to będzie problem z czymś innym a gdzieś mi się obiło o uszy że za 1g czynnika płaci się ok 0,75zł więc jeśli brakuje mi powiedzmy jakieś 500g to stosunkowo niedrogo mógłbym sprawdzić czy moje przypuszczenie o zbyt małej ilości czynnika jest słuszne. A z tego co wiem nie da się wpuścić za dużo czynnika do układu - przynajmniej kiedyś jak miałem jeszcze Passata to przy napełnianiu serwisant nie bardzo wiedział ile ma być czynnika ale stwierdził że i tak urządzenie które napełnia w pewnym momencie przestanie ładować czynnik i tak rzeczywiście było. Pytanie moje tylko takie czy te objawy rzeczywiście mogą świadczyć o małej ilości "chłodziwa"?Paweł Marek pisze:ale w taki typowym jej nie naprawią jeśli problem tkwi w czym innym
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20139][img]http://www.motostat.pl/user_images/20139/icon1.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 349 gości