Problem! Rano chodzi normalnie z 1 min. a za chwile dusi sie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wranglerkw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 08, 2008 12:05
Lokalizacja: warszawa

Problem! Rano chodzi normalnie z 1 min. a za chwile dusi sie

Post autor: wranglerkw » czw maja 08, 2008 20:37

Witam!
Mam Golfa 1,9TDI 115KM. Ma taki problem jak w tytule zapalam rano chodzi nie cala min. po chwili zaczynaja sie wachania obratow i puszcza bialo niebieski dym pochodzi tak z 2-3 min i dalej jest wszystko ok gdzies wyczytalem ze w jakims przewodzie zbiera sie olej i przy zapalaniu rannym on scieka i zaczyna sie wypalac.
Ale nie wiem co to za przewod moze byc;-/
A moj drugi problem jest taki ze podczas jazdy po przejechaniu paru km. odcina moc pod VAG-iem jest taki blad :
17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


Co to moze byc? Dodam ze jak zgasz zaplon i zapale to znowu jest ok


Prosze o Pomoc!! :crazy:
Ostatnio zmieniony czw maja 08, 2008 20:57 przez wranglerkw, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » czw maja 08, 2008 22:09

co do tego dymku to moga byc uszczelniacze zaworow np. ale to troche naciagane bo w sumie powinien ci puscic chmure od razu. i moglby miec problem z zapaleniem jakis. ogolnie jest tak ze bialy dym - plyn, niebieski- olej, czarny - zly stosunek paliwa do powietrza. moze po prostu masz zaplon zle ustawiony?

w sprawie 17964 proponuje zrobic log dynamiczny. albo ci N75 umarlo, albo jakas nieszczelnosc masz w ukladzie IC - sprawdz rury pod katem szczelnosci, albo turbinka nie daje rady. ogolnie to wyglada jak notlauf. jak gasisz silnik i zapalasz to mozesz jechac, do kolejnego notlaufu :)



wranglerkw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 08, 2008 12:05
Lokalizacja: warszawa

Post autor: wranglerkw » pt maja 09, 2008 07:40

N75 bylo wymienione i nic nie pomoglo;-/
a co do zaplonu to czemu jak jest cieply jest wszystko ok tylko po nocy sie to robi.



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pt maja 09, 2008 07:52

Może wina filtra paliwa? Uszczelka pod głowicą? To tylko moje sugestie, jak się myle to prosze o poprawienie mnie :pub:
A co do notlaufu to zapchana turbina prawdopodobnie.
Ostatnio zmieniony pt maja 09, 2008 07:54 przez EasyRider, łącznie zmieniany 1 raz.



wranglerkw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 08, 2008 12:05
Lokalizacja: warszawa

Post autor: wranglerkw » pt maja 09, 2008 09:27

uszczelka raczej nie, a turbina raczej sprawna bo przyspiesza normalne a ostatnio zauwazylem ze jak jade 120km/h tak z 5-10min to wlasnie mi odcina a jak jade mniej albo wiecej to nic sie nie dzieje dziwna sprawa, jeden znachor powiedzil ze lopatki polamane w turbine i powiem wam ze to przedstawiciel serwisu audi/wv tylko im dac auto ;-) a nikt nie wie gdzie moze zbierac sie ten olej?



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt maja 09, 2008 15:46

no lopatek to ty nie masz na pewno polamych :) co do tej chmury, oleju ubywa cos? jak tak to ci scieka na tlok i rano go wypala. jak dasz ognia tez jakas chmura jest za toba?

[ Dodano: 09 Maj 2008 15:50 ]
wranglerkw pisze:uszczelka raczej nie, a turbina raczej sprawna bo przyspiesza normalne a ostatnio zauwazylem ze jak jade 120km/h tak z 5-10min to wlasnie mi odcina a jak jade mniej albo wiecej to nic sie nie dzieje dziwna sprawa, jeden znachor powiedzil ze lopatki polamane w turbine i powiem wam ze to przedstawiciel serwisu audi/wv tylko im dac auto ;-) a nikt nie wie gdzie moze zbierac sie ten olej?
zobacz sobie tez wezyki wszystkie od n75 itp. sama gruche w turbinie moze napompuj i zobacz czy jest sczelna ta membranka co w niej siedzi. duzo masz opcji;p zacznij od dobrej diagnostyki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości