wymiana pompy paliwa w 1.9 TDI - co ? jak ? i za ile?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nickwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 07, 2008 21:50
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

wymiana pompy paliwa w 1.9 TDI - co ? jak ? i za ile?

Post autor: nickwwa » czw maja 08, 2008 21:19

witam.
czy ktos z was wymieniał pompe paliwa w borze/golfie 1,9 tdi ? ? wie jakie to są koszta? takiej pompy, robocizna?
za każde info dziekuję z góry, zawsze lepiej wiedzieć jak wyglada to cenowo .jak bede u mechanika . a może ktos z was może polecić jakis zaufany warsztat ( nie koniecznie ASO ) na terenie Warszawy gdzie można by to zrobić??

pozdrawiam.



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw maja 08, 2008 21:56

Uzupełnij profil o kod silnika to pogadamy ;)


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

nickwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 07, 2008 21:50
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: nickwwa » czw maja 08, 2008 22:02

poprosił bym o porade jak uzupełnic i skąd brać ten kod silnika???



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw maja 08, 2008 22:04

nickwwa, kod silnika masz na obudowie rozrzadu, lub naklejce w bagazniku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw maja 08, 2008 22:06

masz na myśli elektryczną wspomagającą czy mechaniczną ?


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw maja 08, 2008 22:06

Napisany jest na kodzie paskowym naklejonym na obudowie paska rozrządu albo na wklejce w bagazniku pod wykładziną.
Kody to np AGR, ASV, ALH, AHF, ATD, AXR, AJM, ASZ, ARL,...

Adamm za długo pisałem :P
Ostatnio zmieniony czw maja 08, 2008 22:07 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw maja 08, 2008 22:17

nickwwa gdzie na silniku jest numer z oznaczeniem silnika masz w tym temacie w ostatnim moim poście na dole strony na fotkach:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23442&start=225
a uzupełnisz go w podpisie wchodząc w swój profil, w profilu wpisałeś "1.9 TDi" to dopisz tylko jeszcze oznaczenie silnika i będzie OK.


Obrazek

nickwwa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 07, 2008 21:50
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: nickwwa » czw maja 08, 2008 22:24

ok.! bardzo dziekuje za info. jutro to sprawdze i uzupełnie. jeszcze raz dziekuje

[ Dodano: 10 Maj 2008 10:04 ]
up :grin: - uzupełnione.
aha mam jeszcze oznaczenie pompy paliwowej : 1J0 919 050 B.
zrobilem troszke rozeznanie cen takich pomp no i...jak w aso to każdy cwie...sa tez zamienniki...
co polecacie? zamiennik czy raczej oryginał? może ma ktos namiary na jakiegos sprzedawce tych pomp i jakis godny polecenia warsztat???

pozdrawiam

[ Dodano: 10 Maj 2008 10:06 ]
up!



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn maja 12, 2008 15:53

nickwwa pisze:1J0 919 050 B
z tego co się orientuje to siadła Ci w takim przypadku pompa w baku (elektryczna wspomagająca) nowa w aso to zależy od 600 zł do 900 zł, pompa sama w sobie jest rozbieralna i wymiana samej pompki pewnie "Pierburga" wystarczy, wygląda mniej więcej tak:
Obrazek

Jest firma za Wrocławiem gdzie regenerują orginalne pompy pierburga koszt około 150-200 zł bez przesyłek.
to jest ich oferta na allegro: http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=2059184 w każdej aukcji jest numer do nich.

Pompa ta powinna dawać ciśnienie 0,5 bara


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt maja 13, 2008 10:23

nickwwa napisz z jakim borykasz się problemem w Twoim aucie skoro chcesz wymieniać pompę, możliwe że problem będzie tkwił nie w pompie a w innym osprzęcie.


Obrazek

kicukicu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt maja 04, 2007 14:24
Lokalizacja: BOBROWA
Kontakt:

Post autor: kicukicu » śr mar 17, 2010 13:20

Podepne sie pod ten temat bo mam podobny problem. Mianowicie posiadam golfa mk2 z silnikiem 1,9tdi pd (symbol ASZ) w baku była pompka wstepna paliwa ale siadła, z tym ze pompka paliwa była z silnika benzynowego 1,8. I teraz pytanie bo wymontowałem całkowicie pompke a w zamian włożyłem kawałek weża czy tak moze być?? Problem polega na tym że auto czasami zapowietrza sie na wysokich obrotach i nie chce przykładowo wkrecać sie powyżej 3tys. obrotów nie wiem czy to napewno wina tej pompki. A jezeli już kupywać pompke to czy ta z benzyniaka da rady w tym silniku i dodatkowo w ropie, z tego co zdążyłem sie wywiedzieć to ta pompka miała 0,24bara ciśnienie, nie wiem jakie ciśnienie powinna mieć pompka wstepna w silniku na pompowtryskach.


Może bedzie jakaś zmiana

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » śr mar 17, 2010 19:03

sa swapowane PD'ki co chodza bez tej pompki w baku... Mozesz kupic ori pompke do baku z jakiegos PD'ka, ewentualnie z jakiejs benzyny na gazniku.. Chodzi o to zeby podawala na malym cisnieniu stale paliwko, zbyt mocna pompka spowoduje przelewanie ropy przez oringi na pompkach i ON bedzie w oleju :chytry:


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości