1.9 SDI wymiana rozrządu spawanie głowicy. Kopci i szarpie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9 SDI wymiana rozrządu spawanie głowicy. Kopci i szarpie
Witam. Tak jak w temacie VW Caddy 1.9 SDI. Miałem problemy z odpalaniem rano. Musiałem z 10 razy próbować aż w końcu zapalił, później po zgaszeniu i 1-2h stania odpalał od razu. Wywalona była uszczelka pod głowicą i pęknięcie w głowicy przy trzeciej świecy (wydobywało się paliwo). Przed wyjęciem głowicy i zdjęciem rozrządu ustawiłem na znakach, zdjąłem pasek rozrządu i odkręciłem kółko rozrządu. Głowica pospawana, nowe świece, uszczelka, nowe filtry, olej itp... Po założeniu tego wszystkiego odpalił od razu za pierwszym razem, mimo iż stał 2 tygodnie. Teraz za każdym razem pali na dotyk. Problem tkwi w tym że: STRASZNIE KOPCI na wolnych i wyższych obrotach. Dodam że silnik w sumie pracuje równomiernie, ale co 4 sekundy zaczyna przebierać i znowu pracuje równomiernie. I tak w kółko. Nie był odpalany na dłużej niż 5 minut. Może dlatego że się dokładnie nie zagrzał? Wiem że trzeba ustawić kąt wtrysku, ale nie chcę tego rozkręcać. Czy mogę po prostu przestawić kółko od pompy wtryskowej o jeden ząbek? Czy nic mi się nie zepsuje?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Rozrzad poskladales jak nalezy ? Zblokowales walek, pompe i dokrecales kolko walka dopiero po odpowiednim napięciu paska (napinaczem czy pompą zależy co to za motor) ? Wygląda mi to na pochrzaniony rozrząd.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Nie mogę go sprawdzić na VAGu bo nie mogę nim ruszyć. Zablokowało mi tylne hamulce (nie wiem dlaczego). Kółko rozrządu przykręcałem na zablokowanym wałku (w tym wycięciu z tyłu). Dopiero później założyłem pasek i naciągnąłem go napinaczem.
Czy na te objawy mogą mieć wpływ wtryskiwacze? Nie ruszałem ich (nie mam klucza), a przed zdjęciem głowicy 3 i 4 był lekko mokry od paliwa. I co jeszcze ciekawe to chyba trzeci jest lekko przekręcony, dlatego że wcześniej wężyki powrotu paliwa były ustawione w linii prostej a teraz nie. Na czym polega regeneracja takich wtryskiwaczy? Z góry dzięki za podpowiedzi.
[ Dodano: 13 Maj 2008 21:22 ]
Witam, ponownie. Udało się naprawić
silnik chodzi idealnie. Chodziło faktycznie o ustawienie kąta wtrysku. Przy zmianie paska się przestawił. Dziękuję za podpowiedzi i zainteresowanie. Temat zamknięty
Czy na te objawy mogą mieć wpływ wtryskiwacze? Nie ruszałem ich (nie mam klucza), a przed zdjęciem głowicy 3 i 4 był lekko mokry od paliwa. I co jeszcze ciekawe to chyba trzeci jest lekko przekręcony, dlatego że wcześniej wężyki powrotu paliwa były ustawione w linii prostej a teraz nie. Na czym polega regeneracja takich wtryskiwaczy? Z góry dzięki za podpowiedzi.
[ Dodano: 13 Maj 2008 21:22 ]
Witam, ponownie. Udało się naprawić

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości