16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

Post autor: thorrado » sob sie 04, 2007 15:14

siema

ma ktos moze projekcik wymiary itp potrzebne do zrobienia listwy wtryskowej pod digi1 do 9a?



Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Post autor: qbejs » sob sie 04, 2007 19:58

Cześć, mam taki problem. Zakładam digi I do corrado 2.0 16V 9A. Nie mogę jednak znalezc iskry :) Mianowicie, podaczas krecenia silnikiem masa na cewce sterowana przez komputer zanika. Na samym zapłonie jest okej. Gdy wezme mase z aku przewod zaczyna sie masakrycznie nagrzewac czyli jest zwarcie. Przekaznik nr. 30 dziala kable tez sa okej na 100%. Dziś dodatkowo zabralem sie za sprawdzanie halla. Na zaplonie ma 12V jednak bez podlaczonego ECU jak tylko go podłącze napiecie spada do 2.0V....Czy to komp jest padniety czy cos innego.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob sie 04, 2007 22:39

iema

ma ktos moze projekcik wymiary itp potrzebne do zrobienia listwy wtryskowej pod digi1 do 9a?
TU poszukaj...
qbejs pisze:Cześć, mam taki problem. Zakładam digi I do corrado 2.0 16V 9A. Nie mogę jednak znalezc iskry :) Mianowicie, podaczas krecenia silnikiem masa na cewce sterowana przez komputer zanika. Na samym zapłonie jest okej. Gdy wezme mase z aku przewod zaczyna sie masakrycznie nagrzewac czyli jest zwarcie. Przekaznik nr. 30 dziala kable tez sa okej na 100%. Dziś dodatkowo zabralem sie za sprawdzanie halla. Na zaplonie ma 12V jednak bez podlaczonego ECU jak tylko go podłącze napiecie spada do 2.0V....Czy to komp jest padniety czy cos innego.
ja to w ogóle bym chciał zobaczyć jakieś schematy elektryczne związane z podłączeniem wiązki od PG do deski i skrzynki ...bo wtyczki z silnika juz obczaiłem ale podłączenie wiązki do środka auta już nie jest takie łatwe..

pozdro


Mój golf

Miłość ożyła....

thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

Post autor: thorrado » ndz sie 05, 2007 01:39

spok ale tam sa same fotki:/ moglby mi ktos to pomierzyc i podac wymiary?

[ Dodano: 08 Sie 2007 21:05 ]
ok zdecydowałem sie na kupm listyw od 1.9 20v mam juz takowa, z tym ze potrzebuje znac długośc tych przedluzek, moze ktos mi podac bylbym baaardzo wdzieczny



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz sie 12, 2007 19:51

Ludzie mam pytanko...jakie obroty powinien mieć 16v z digi I na biegu jałowym..? ewentualnie czym oprócz regulatora w przepustnicy można regulować wysokość obrotów? bo u mnie cały czas trzyma 1000 ..... i drugie pytanie czy mogę do wskaźnika zegarów dać jakiś inny czujnik temp. płynu chłodzącego niż ten jednopinowy w głowicy? bo oryginał VDO rozwaliłem ;/ a na dwóch zamiennikach (vernet i Febi) nie działa mi ten wskaźnik...wiem że licznik i kabel są ok i jest to tylko i wyłacznie kwestia tego czujnika ;/


Mój golf

Miłość ożyła....

thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

Post autor: thorrado » pn sie 13, 2007 01:25

kurce mecze sie ze schematami juz2gi dzień, moglby mi ktos opisac ta wiazke na fotce?

linbk do foty: http://img511.imageshack.us/img511/2230/p1010048na2.jpg


[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn sie 13, 2007 10:08

thorrado pisze:kurce mecze sie ze schematami juz2gi dzień, moglby mi ktos opisac ta wiazke na fotce?

linbk do foty: http://img511.imageshack....p1010048na2.jpg
co to za wiązka? z jakiego to digifanta? i czy Ty przypadkiem nie masz uciętej wtyczki od ECU? a tak poza tym polecam Ci te stronke http://forums.vwvortex.com ...znalazłem na niej naprawdę sporo cennych informacji i schematów (jedyna bariera to może być język). Jak znajdę czas to poszukam informacji dla Ciebie.

pozdro

ps a kto mi pomoże? co z tymi obrotami?


Mój golf

Miłość ożyła....

thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

Post autor: thorrado » pn sie 13, 2007 13:45

nie no wiazke do eku tez mam, to jest ta druga co idzie do bezpieczników, no wlasine szuakłem na vortexie ale troche mnie ten techniczny jezyk przeraza:(

[ Dodano: 20 Sie 2007 14:06 ]
podlaczam uju z tego digi i mam pare problemów:
1. co zrobic ze wzmacniaczem iskry bo w PG go niema a u mnie w 9a jest? wywalic go??
2. z przyczynb technicznychg musi zostac przepustnica od 9a, darade na nia przeniesc swiiche z pg? i czy to ma sens?

[ Dodano: 22 Sie 2007 01:02 ]
hallo jest tu kto? :chytry: :D


[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » pn gru 17, 2007 01:13

witam czy taki komp bedzie dobry do przeróbki na digi
Digifant 037906022 EE KEN



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz lut 10, 2008 20:13

panowie, pomozcie :D gdzie podpiac podcisnienie do kompa digi I ??
czytalem ze obowiazkowo 1metr :D ale do kad ?? przez czy za przepustnice ??
jak podepne pod serwo to po przygazowce nie planuje zejsc z obroow i zostaje ok 2000-3000 zaleznie jak mu sie spodoba :) z obrotow schodzi dopiero jak odlacze podcisnienie...

przepustnica z pf-a, swiche jeszcze nie podlaczaone - zworkami smuluje ;)
mam przepustnice jeszcze z pl i kr...

ta z pl ma taka sama wtyczke (3-piny) i switche wydaja sie dzialac jak na schemacie, ale w praktyce nie jest tak do konca :)

no i 2-gie podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa - wiadomo - listwa 1.8 20v to 4-ry bary - podpinac przed, za przepustnica?? czy moze zatkac i zapomniec ?? :grin:

z gory wielkie dzieki :D

btw. GTO ma jeszcze chipsy do digi I do 16v z nowymi dawkami i przesunietym limiterem?? bo na www.checksumm.com znalazlem ze temat ogarniany 2 lata temu :helm:



Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » śr maja 07, 2008 23:39

Witam
a ma ktos pomysl by usunac lub zmienic tz przeplywke dygi II by na gazie nie rozwalic jej?? Mam przezto prawdopodobnie brak wolnych obrotów. Najchetniej pozbylbym sie jej jakos, wiecej problemow niz to warte, lub inna od innego pojazdu tylko bardziej stabilna :bigok: .

dzikuje :bigok:


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
paw3ł mk2 GTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: śr maja 14, 2008 11:57
Lokalizacja: hajnówka
Kontakt:

digi II

Post autor: paw3ł mk2 GTI » pt maja 16, 2008 00:31

takie pytanko mam. mam silnik pb instaluje wtrysk digi II z pf-a i jest taka sprawa czy modul zaplonowy umieszczony na komputerze moze zostac od mechanicznego pf czy musi byc ten od digi? bedzie jakas roznica w pracy silnika? bo mi cos tam kolory sie roznia w tym i w tym


mkII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=311901&postdays=0&postorder=asc&start=30 MK I http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270410t=168720&postdays=0&postorder=asc&start=15 [url=http://img43.imageshack.us/i/vwer.jpg/][img]http://img43.imageshack.us/img43/350/vwer.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » wt cze 17, 2008 00:11

moze byc ten modul ja zastosowalem od Trabanta i dzla tak samo


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

Post autor: rafał1988 » sob lip 26, 2008 19:05

AREKCT pisze:Witam
a ma ktos pomysl by usunac lub zmienic tz przeplywke dygi II by na gazie nie rozwalic jej?? Mam przezto prawdopodobnie brak wolnych obrotów. Najchetniej pozbylbym sie jej jakos, wiecej problemow niz to warte, lub inna od innego pojazdu tylko bardziej stabilna .

dzikuje
przyłanczam sie do pytania czy jak można w inny sposób zastąpić przepływomierz w silniku 2E i z jakimi kosztami to się wiąże



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 15 gości