Dusi sie przy gazowaniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dusi sie przy gazowaniu
Witam
mam problem z moim mk2
jest to silnik 1.3 na pelnym wtrysku i co sie dzieje....
moze ktos juz mial taki problem a dokladnie
przy gwaltownym dodaniu gazu zdusi go na chwile a potem obroty sie podnosza
juz nie mam pojecia co to jest
wymienilem filtr paliwa swiece kable.
I wie ktos moze jakie cisnienie ma robic pompka paliwa bo jak sprawdzalem to mi robila jakies 1.8 bara.
Wiec moze ktos mial taki problem to niech napisze jak sobie z nim poradzil
a jak ktos nie mial a wie to niech tez napisze:D
mam problem z moim mk2
jest to silnik 1.3 na pelnym wtrysku i co sie dzieje....
moze ktos juz mial taki problem a dokladnie
przy gwaltownym dodaniu gazu zdusi go na chwile a potem obroty sie podnosza
juz nie mam pojecia co to jest
wymienilem filtr paliwa swiece kable.
I wie ktos moze jakie cisnienie ma robic pompka paliwa bo jak sprawdzalem to mi robila jakies 1.8 bara.
Wiec moze ktos mial taki problem to niech napisze jak sobie z nim poradzil
a jak ktos nie mial a wie to niech tez napisze:D
Ostatnio zmieniony wt maja 06, 2008 20:05 przez darktom, łącznie zmieniany 1 raz.
A-Tom
tak, prawdopodobnie problem z przyspieszeniem zaplonu. Odopowiada za to silownik podcisnieniowy jak i odsrodkowy w aparacie zaplonowym. (zalezy jaki masz silnik) Na poczatek sprawdz czy jest zaplon poprawnie ustawiony, a nastepnie te silownikidarktom pisze:a moze to byc spowodowane zlym ustawieniem zaplonu???
jest możliwość awaryjnego ustawienia zapłonu (niedotyczy to układów bezstykowych tranzystorowych), można tego dokonać na wyłączonym silniku, znaczniki do ustawienia sa takie same jak przy ustawieniu z lampą stroboskopową, potrzebna do tego ustawienia jest żarówka z dwoma przewodami lub próbnikdarktom pisze:no ok tylko czy mozna jakos domowymi sposobami sprawdzic czy zaplon jest dobrze ustawiony
-tak pokrecić wałem korbowym silnika aż znaczniki zapłonu znajdą się na przeciwko siebie
-ponownie obrócić wałem do tyłu
-włączyć zapłon i przyłączyć żarówkę lub próbnik do zacisku 1 cewki zapłonowej i do masy
-obrócić wałem aż znaczniki znów znajdą sie na przeciw siebie, jeżeli zapłon jest właściwie ustawiony to żarówka sie zapali
-gdy lampka sie nie zapali to należy obrócić wałem do tyłu o pół obr.
-ponownie pokręcić wałem do przodu aż znaczniki będą na przeciw siebie
-poluzować śrubę mocującą rozdzielacz zapłonu
-silnik z popychaczami zaworowymi - obrócić wałem rozdzielacza w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara
- silnik z popychaczami kielichowymi - obrócić wałek rozdzielacza w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara
-- lampka powinna zgasnąć
-ostatnia czynność to powolne obracanie aparatem do momentu aż lampka sie zapali - to jest moment zapłonu
bezwzględnie zaleca sie jak najszybsze ustawienie zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej
[ Dodano: 08-05-07, 22:45 ]
darktom udało się????
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości