[MK3 TDI] TEMPOMAT zamiennik za mniej niz 10zl ???

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » śr sty 30, 2008 16:24

cowboy pisze:np jadąc 100km/h gdy chcesz zwolnić to naciskasz sprzęgło czy hamulec ? bo ja hamulec :)
Widzisz, w zależności od sytuacji, czasami chcę sobie zredukować bieg aby wyhamować silnikiem, czasami wolę z dużej góry wrzucić na luz... Nie zawsze muszę używać hamulca :)

Pozdro



Awatar użytkownika
MKIII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn cze 12, 2006 20:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: MKIII » pn lut 25, 2008 00:02

z górki korzystniej na biegu sie toczyć wtedy ropniaczek nic nie pije.

a to moje "Guziory" Obrazek

MIałem problem z błędem 00625 . Dałem rade. jak cos pisac na PM
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 00:07 przez MKIII, łącznie zmieniany 3 razy.


TDI-tego nie trzeba tłumaczyć.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lut 26, 2008 22:20

MKIII pisze:problem z błędem 00625 . Dałem rade. jak cos pisac na PM
A czemu na PM? Skoro skorzystales z tego faq to moze podzielisz sie tu info jak zapiales ten problem? Cos za cos kolego...


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
MKIII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn cze 12, 2006 20:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: MKIII » śr lut 27, 2008 00:03

Gitner, dlatego, ze przy pomocy szukaji http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147263
moj temat , bez sensu od nowa opisywać...


TDI-tego nie trzeba tłumaczyć.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lut 27, 2008 13:16

MKIII pisze:Gitner, dlatego, ze przy pomocy szukaji http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147263 moj temat , bez sensu od nowa opisywać...
Link podales to wystarczy..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ukiloki » śr lut 27, 2008 13:40

taki maly update dla szukajacych czarnej wtyczki,

u mnie kolory kabelkow sie nieco roznily od opisu Gitnera tzn odpowiednio wg oznaczeń na wtyczce:

1-czarny z zielonym paskiem
2-niebieski z białym paskiem
3-czerwony
4-czarny z białym paskiem

golf '97 AHU

mam nadzieje że to komuś pomoże



kulassadam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz wrz 30, 2007 20:31
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: kulassadam » ndz mar 23, 2008 10:01

Jest ktos z województwa małoplskiego albo śląskiego kto zakłada takie tempomaty ?



Awatar użytkownika
MarcinRoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr lut 21, 2007 19:15
Lokalizacja: EPJ
Kontakt:

Post autor: MarcinRoz » pt mar 28, 2008 14:53

Witam.Postępowałem zgodnie z wytycznymi kolegi Gitnera.Tempomat działa. Lecz jedna z opcji nie.Mam tu na myśli "zwalnianie" przyciskiem.Vag pokazuje zmiane z 0 na 1 lecz auto nie zwalnia.Natomiast po wciśnięciu tego przycisku( mowa tutaj cały czas o przycisku "zwalniania") choćby na sek. auto samo zaczyna przyśpieszać do prędkości max. na danym biegu-zaznaczam, że wcześniej nie został wciśnięty przycisk "przyśpieszania"Jedynie reakcja pedału sprzęgła bądź hamulca rozłącza tempomat.Nie jest to wielki problem dla mnie lecz może macie jakieś sugestie?Co sprawdzić aby ta opcja działała poprawnie?

Pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 03, 2008 11:04

MarcinRoz pisze:Co sprawdzić aby ta opcja działała poprawnie?
ta opcja działa poprawnie :)

to opcja RESUME

czyli powrót do ostanio zapamiętanej prędkości

np. jedziesz sobie 120 po autstradzie nagle potrzebujesz zwolnić wiec hamujesz do 100 kmh - wciskasz RESUME i auto wraza do ostatnio zapamietanej predkosci



Awatar użytkownika
lucunio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob sty 07, 2006 00:52
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: lucunio » czw maja 01, 2008 01:07

Wreszcie udało mi sie zakupić manetkę MFA po okazyjnej cenie i po przewertowaniu temaciku chcialbym konkretnie spytac czy opcja zwalniania jest całkowicie wykluczona (uzytkujac MFA)badz tez mozna jakos podlaczac ta manetke zeby bylo i zwalnianie.
Drugie co to czy jesli osobno zamontuje sie ON/OFF na kokpicie to czy bedzie mozliwe do zrobienia zwalnianie/ przyspieszanie w manetce MFA.


***1.9TDI***120PS***250NM***

Awatar użytkownika
yolmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 09:19
Lokalizacja: Largo , Florida

Post autor: yolmen » ndz maja 04, 2008 16:12

a ja mam pytanie czy w moim mk3 GTD 95r AAZ bedzie mozliwosc podlaczenia takiego gadzetu ?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz maja 04, 2008 18:35

yolmen pisze:a ja mam pytanie czy w moim mk3 GTD 95r AAZ bedzie mozliwosc podlaczenia takiego gadzetu ?
Nie w ten sposob..
lucunio pisze:Wreszcie udało mi sie zakupić manetkę MFA po okazyjnej cenie i po przewertowaniu temaciku chcialbym konkretnie spytac czy opcja zwalniania jest całkowicie wykluczona (uzytkujac MFA)badz tez mozna jakos podlaczac ta manetke zeby bylo i zwalnianie.
To zwalnianie to RESUME, w tej manetce powinno dzialac, to lustrzane odbicie manetki kierunkow z tempomatem.
Ostatnio zmieniony ndz maja 04, 2008 18:37 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Devil84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 17, 2006 16:52
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Devil84 » śr maja 07, 2008 00:00

Witam.
W końcu jestem szczęśliwym posiadaczem tempomatu :bigok:
Zacząłem zabawę z tempomatem po nie długim czasie jak Gitner, założył ten temat. Nawet raz u kolegi byłem żeby sprawdziłe VAGiem dlaczego mi nie działa.
okazało się że nie mam pokazywanej prędkości w bloku 6.
Trochę powalczyłem z impulsatorem bo myślałem że to jego wina ale też nie przyniosło to oczekiwanego efektu. dopiero po podbojach MKIII, z tempomatem okazało się że ma taki sam problem jak ja... i udało się naszemu koledze go rozwiązać.
poszedłem za jego poradą i nareszcie moje przyciski od czegoś się przydają :)

Obrazek

A to adres strony z małym uzupełnieniem do FAQ na temat tempomatu TU KLIKAĆ



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr maja 07, 2008 13:11

Gratulejszyn :) Dorzuce porade MKIII do tej aby bylo wszystko w kupie..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 6 gości