Falujące obroty w 1.3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Falujące obroty w 1.3
Cześć. Posiadam Golf'a II 1.3 rocznik 91 na wielopunktowym wtrysku, nie gazowany. Mam 2 problemy:
1. Jak Uruchomię silnik to zawsze zaraz gaśnie za pierwszym razem nie ważne czy dodaje gazu. Dopiero za drugim razem jak odpale to nie zgaśnie sam z siebie.
2. Problem z falującymi obrotami. Kiedy jest ssanie wszystko jest ok ale kiedy sie wyłacza obroty bardzo faluja i czesto prowadza do zgaśniecia silnika. Są momenty też, gdy chce ruszyć gwałtownie i dodaje gazu to on tak jakby sie dławił, czy nie miał siły ruszyć i rusza strasznie wolno a po jakiś 2-3 sekundach gwałtownie rusza..
Wymieniane były przewody wysokiego napięcia wraz z kopułką, oraz czujnik temperatury wody.
Prosze o pomoc i dziękuje z góry.
1. Jak Uruchomię silnik to zawsze zaraz gaśnie za pierwszym razem nie ważne czy dodaje gazu. Dopiero za drugim razem jak odpale to nie zgaśnie sam z siebie.
2. Problem z falującymi obrotami. Kiedy jest ssanie wszystko jest ok ale kiedy sie wyłacza obroty bardzo faluja i czesto prowadza do zgaśniecia silnika. Są momenty też, gdy chce ruszyć gwałtownie i dodaje gazu to on tak jakby sie dławił, czy nie miał siły ruszyć i rusza strasznie wolno a po jakiś 2-3 sekundach gwałtownie rusza..
Wymieniane były przewody wysokiego napięcia wraz z kopułką, oraz czujnik temperatury wody.
Prosze o pomoc i dziękuje z góry.
Ostatnio zmieniony wt maja 06, 2008 22:28 przez storm2k4, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafal85rtc
- ...
- Posty: 676
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 19:02
- Lokalizacja: RATOVWICE
- Kontakt:
a rozrzad byl wymieniany?????
NOOO BAASS NOO FuNN!!!!
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Rozrząd był wymieniany pół roku temu i przejechane na nim jest 5 000km.jblpower pisze:a rozrzad byl wymieniany?????
Jakiś tam mechanik mówił żebym wymienił przewody podciśnienia, wyczyścił przepustnice, oraz silniczek krokowy. Co zamierzam zrobić w poniedziałek.
oldstaszek Skoro tak mówisz to tak zrobię, mam nadzieje że pomoże
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Spróbuj przepompować przed zapaleniem tzn. bez rozruchu silnika a tylko zaczekaj aż pompka paliwa chwilkę podziała. Jeśli będziee palił ok tzn że masz paliwko gdzieś zwiewa dlatego zawsze gaśnie za pierwszym razem.storm2k4 pisze:1. Jak Uruchomię silnik to zawsze zaraz gaśnie za pierwszym razem nie ważne czy dodaje gazu. Dopiero za drugim razem jak odpale to nie zgaśnie sam z siebie.
Co do drugiego problemu to niech kolega najpierw sprawdzi czy silnik nie dostaje jakiegoś lewego powietrza (odma, pękniety wężyk od podcisnienia, niesprawny zawór od dodatkowego powietrza dla pracy na ssaniu - i to jest chyba najbardziej prawdopodobne. Zawór jest po listwą wtryskową ale nad rozrusznikiem. sprawdź czy na rozgrzanym silniku jest zamknięty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 234 gości