Post
autor: olozwirski » śr maja 07, 2008 22:26
Czas na bardziej szczegolowy opis, zaczne od napedu. W tej chwili jest zamontowana skrzynia z audi TT quattro. Wisi na dorobionych lapach, polosie tez byly dorabiane. Wal napedowy idzie srodkiem tunelu i tez trzeba go bylo skracac, do przerobienia maglownica i kolumna. Tylni dyfer bedzie mial programowany stopien spiecia z kabiny. Z tylu zawieszenie jest regulowane, mozna podnosic i opuszczac, oczywiscie gwint tez jest zrobiony przez nas. Ogolnie rzecz biorac to wszczepienie takiego napedu jak sie okazuje to nie takie hop siup, zajelo nam to trzy miesiace. Najwiekszym wyzwaniem bylo zrobienie tego tak zeby samochod stal normalnie, mozna bylo ustawic zbierznosc i zeby sie dobrze prowadzil. I to jest wlasnie najtrudniejsze. Przy obecnym know how zlozenie napedu 4x4 zajelo by miesiac a nie trzy, no ale trzeba sie bylo na czyms nauczyc...