Jak nazywa się oryginalna konserwacja podwozia??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Jak nazywa się oryginalna konserwacja podwozia??

Post autor: kari-001 » pn maja 05, 2008 22:22

witam czy ktoś może wie jak nazywa się konserwacja podwozia która oryginalnie zabezpieczano golfy II ?? jakiś silikon?? czy można to gdzieś kupić??



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Jak nazywa się oryginalna konserwacja podwozia??

Post autor: jackyz » pn maja 05, 2008 22:41

kari-001 pisze:witam czy ktoś może wie jak nazywa się konserwacja podwozia która oryginalnie zabezpieczano golfy II ?? jakiś silikon?? czy można to gdzieś kupić??
Chodzi Ci oczywiście o tzw baranka.Więc można go kupić już gotowy do natrysku pistoletem do baranka,ale wychodzi troche drogo (zależy ile tego potrzebujesz).A teraz ci napisze jak zazwyczaj robią po warsztatach(ja też tak robie).Kupujesz mase do pokrywania łączeń blachy na pędzel i dolej do niej rozpuszczalnika nitro żeby dało się nałożyć pistoletem do baranka.Nie możę być za gęste ani zbyt wolne.Efekt ten sam,co z oryginału.


Jacek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt maja 06, 2008 22:30

A baranek to nie jest przypadkiem to co się daje na progi i potem maluje na kolor?
Bo podwozie od spodu jest chyba konserwowane czymś innym.
No i jest jeszcze konserwacja podłogi, ale wewnątrz - co to jest?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

gailbraith

Post autor: gailbraith » wt maja 06, 2008 22:41

Środek do konserwacji podwozi nazywa się bitex.



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » wt maja 06, 2008 22:46

To jest to samo co baranek,tylko jest nałożony inną strukturą po wykończeniu.Żadna fabryka nie konserwuje samochodu od spodu.A w do środka jeżeli chodzi Ci o taki lekko tłustawy środek np.na nadkolach wewnętrznych to jest to konserwacja fabryczna i jest to tzw.mikrowosk


Jacek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt maja 06, 2008 23:09

baranek to jest pod lakierem a koledze chodzi o taką maź która jest nawet pod maskąw komorze silnika, na fartuchach, podłużnicach, za silnikiem i wszędzie wszędzie od spodu auta. To chyba nie było w kazdym mk2. Ta maź przez lata nałąpała brudu i przypomina teraz czarną powłokę , ale jak sie oderwie tego kawałek i przetnie to widać że to cos jest żółte, pewnie kiedys było bezbarwne.
ale co to jest nie wiem, wyląda na coś podobnego do wazeliny technicznej :)
Ostatnio zmieniony wt maja 06, 2008 23:10 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » wt maja 06, 2008 23:10

kari-001 pisze:witam czy ktoś może wie jak nazywa się konserwacja podwozia która oryginalnie zabezpieczano golfy II ?? jakiś silikon?? czy można to gdzieś kupić??
to jest to : http://www.allegro.pl/item353557221_mas ... edzel.html
Takim czymś niewiem jak w mk2 ale w mk3 jest podwozie zabezpieczone.



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » wt maja 06, 2008 23:17

sas_gti pisze:baranek to jest pod lakierem a koledze chodzi o taką maź która jest nawet pod maskąw komorze silnika, na fartuchach, podłużnicach, za silnikiem i wszędzie wszędzie od spodu auta. To chyba nie było w kazdym mk2. Ta maź przez lata nałąpała brudu i przypomina teraz czarną powłokę , ale jak sie oderwie tego kawałek i przetnie to widać że to cos jest żółte, pewnie kiedys było bezbarwne.
ale co to jest nie wiem, wyląda na coś podobnego do wazeliny technicznej :)
To właśnie jest mikrowosk.


Jacek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr maja 07, 2008 06:43

No dobra mikrowosk jest na nadkolach, ale od strony np. komory silnika.
A mi chodzi o to, czym jest zakonserwowana podłoga od wewnątrz - w mkII jest takie coś czarne, jakby taka maź, smoła - coś w tym stylu. Jest ona nałożona bardzo równo, gładko. Jak czyścilem miejsce gdzie miałem coś tam do pospawania - to zalepiało mi to szczotkę drucianą.
Podłoga od zewnętrznej strony musi być zakonserwowana czymś innym - bo jak obejrzymy samochód na kanale, to stuktura ta jest taka "chropowata".


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr maja 07, 2008 08:53

To coś nazywa się według VW "trwała ochrona podwozia" i ma symbol katalogowy VW D003 500 . Dostępne jest toto w litrowych opakowaniach. Cenę znalazłem tylko w funtach, a wynosi ona 11 funciaków za litr.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » śr maja 07, 2008 14:07

A może Ci chodzi o płyte Kellera?Jest to naklejane i układa się pod wpływem temperatury.Oryginalnie to się jeszcze nie spotkałem żeby auto było konserwowane na czarno,wewnątrz.


Jacek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr maja 07, 2008 18:16

kolega ma rację , każde mk2 w środku ma wylane na podłogi to coś. Na pierwszy rzut oka wygląda na to że pod lakeirem jest balcha ale to złudzenie, bo miedzy lakierem a blachą jest wylana ta czarna masa (masa bitumiczna , spełnia to samo zadanie co maty bitumiczne). W mk3 pewnie jest tak samo
jackyz pisze:Oryginalnie to się jeszcze nie spotkałem żeby auto było konserwowane na czarno,wewnątrz.
pod lakierem jest i nie jest to konserwacjaa wytłumienie
Ostatnio zmieniony śr maja 07, 2008 18:18 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » śr maja 07, 2008 18:20

Czyli płyta Kellera,którą potem można polakierować.


Jacek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr maja 07, 2008 18:35

żadna płyta bo ta Twoja płyta jest kupowana na arkusze a to jest wylewką, która zastyga po wylaniu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości