MKII 1,8 16 V po małym remoncie gorsze osiągi i "bzyc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trabi

MKII 1,8 16 V po małym remoncie gorsze osiągi i "bzyc

Post autor: trabi » wt paź 04, 2005 18:54

Witam
nie jestem posiadaczem golfika ale pozwoliłem sobie napisać o moim problemie, otóz posiadam silnik z waszej rodzinki . Jest to 1,8 16 V KR z MKII
a teraz do rzeczy ;
mój silnik miał nieładne przedmuchy , brał olej itp wiec zrobiłem mały remont dodam , że miał cisnienie 10-12-11-14
wyminiłem zawory ( nie wszystkie ale te co trzeba było) uszczelniacze, panewki , pierścienie, rozrząd ustawiony wg książki itp.
autko dotarte nie katowane przez 1000km
cisnienie po remoncie i "ułożeniu" 13,5-14-14-13,5

no i przyszły czas na testy;
autko jest bardziej mulaste mna 1/4 kręci gorsze czasy o 0,5 s co jest katastrofą a powinien dużo lepsze niz przed remontem
do tego jak depne do spodu to z silniki wydobywa się metaliczne stukanie jakby wszystkie zawory na raz ciche ale syłuchac wyraźnie
niewiem co to jest, przredtem tego nie było
wszytko złożone tak jak ma być więc o co chodzi ??
ja juz zgłupiałem
help :(
dziki dla wytrwałych za pomoc i przeczytanie :)



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt paź 04, 2005 19:01

u ojca w oplu po remoncie glowicy padł dół silnika.Silnik sie zatarł na panewkach.

Lepiej żeby u Ciebie podobnie sie nie stało.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt paź 04, 2005 21:26

Ja takiego miałem KR Jak zrobiłeś remont to musisz obowiązkowo ustawić dobrze zapłon no i na wtrysku wyregulować skład mieszanki bo jak byś niewiedział to dawkę wtrysku paliwa się reguluje i dlatego te motory dawały si e zaje..... wyregulować. Tak wogóle to musisz tankować bardzodobre paliwko bo mój był strasznie czuły na jakość i zawsze wiedziałe że jest chszczone.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt paź 04, 2005 22:39

zła regulacja pewnie, KR only na 98 oct !!!


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

trabi

Post autor: trabi » wt paź 04, 2005 22:45

witam
thx za uwagi
fakt zapłonu nie ruszałem, niby jest tak samo ale róznie to bywa
dlatego zajme się jeszcze tym na dniach



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości