tylko , że to jest część mechaniczna i nawet licznik km jest mechaniczny .... no chyba , ze jest w licznik urządzenie które wysyła impulsy do ECU , wtedy okPyton50 pisze:Damcio to nie żart,zasada działania jest taka sama jak odpięcie wtyczki impulsatora bo ECU i tak ma informację o prędkości wysyłaną dopiero z licznika.
1Z nastawnik ...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
i ja właśnie po dłuższej jeździe z odpiętym czujnikiem stwierdziłem , że trzęsiawka jest dalej po prostu przy testach dałem od 1500obr gaz na 5 biegu ... a ona jest gdzieś w okolicach 1700-1800 obr. ( zauważyłem to w ten weekend na trasie ) no nic ... trzeba odpiąć pin w ECU ...Gobo90 pisze:ap ropo czujnika na pedale sprzęgła to u mnie nic on nie daje auto dalej przerywa a z odpiętym impulsatorem jest idealnie
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
linka linką - jeśli w VAG'u jest podana wartośc km/h to sygnał musi być podany do ECU - trzeba zaglądnąc w schemat elektryczny - skąd auto z linką bierze info o prędkosci pojazdu ...damcio151 pisze:sprawdź czy na skrzyni masz te impulsator
tak czy inaczej - najlepiej pin z info o prędkości jazdy auta out z ECU
- Daniel84
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Witam
U mnie strasznie to wszystko skacze tzn. chodzi mi o dawkę i o napięcie.
jak to potem prawidłowo ustawić chodzi mi na jaką wartość powinno to być ustawione ?? Jeszcze jedno czy to, że ta dawka tak skacze świadczy o tym, że tak bardzo jest zabrudzony nastawnik czy też, że coś nie halo z pompą ??
U mnie strasznie to wszystko skacze tzn. chodzi mi o dawkę i o napięcie.
jak to potem prawidłowo ustawić chodzi mi na jaką wartość powinno to być ustawione ?? Jeszcze jedno czy to, że ta dawka tak skacze świadczy o tym, że tak bardzo jest zabrudzony nastawnik czy też, że coś nie halo z pompą ??
<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
wszystko w grupie 001 .... dawka i wartość czujnika RSWDaniel84 pisze:które wartości odczytać w VAG-u ??
przewód niebiesko-biały , we wtyczce 68pinowej , jest to pin 43 ( w 1Z )leo... pisze:tak czy inaczej - najlepiej pin z info o prędkości jazdy auta out z ECU
u mnie pomogło ... jedyny minus tej operacji to taki , że silnik podczas zmiany biegów nie przechodzi płynnie , tylko tak gwałtownie ale i przed tym voss mnie uprzedził
Daniel84, może to być wina nastawnika ... jakie masz napięcie na włączonym zapłonie
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 12:41 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
- Daniel84
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
musiałbym sprawdzić. Zobaczę i napisze
sprawdziłem i temp. nie falują ciągle na tym samym poziomie oprócz temp. cieczy. Czyli syfu będzie dużo mam nadzieje, że to będzie tylko to
sprawdziłem i temp. nie falują ciągle na tym samym poziomie oprócz temp. cieczy. Czyli syfu będzie dużo mam nadzieje, że to będzie tylko to
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 14:18 przez Daniel84, łącznie zmieniany 1 raz.
<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 54 gości