1Z nastawnik ...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 05, 2008 22:56

Pyton50 pisze:Damcio to nie żart,zasada działania jest taka sama jak odpięcie wtyczki impulsatora bo ECU i tak ma informację o prędkości wysyłaną dopiero z licznika. :bigok:
tylko , że to jest część mechaniczna i nawet licznik km jest mechaniczny .... no chyba , ze jest w licznik urządzenie które wysyła impulsy do ECU , wtedy ok ;)



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pn maja 05, 2008 23:01

Tak własnie jest,bo jakby tak nie było to jakbyś widział prędkość na podpiętym VAGu? :bigok:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 05, 2008 23:08

Pyton50 pisze:Tak własnie jest,bo jakby tak nie było to jakbyś widział prędkość na podpiętym VAGu? :bigok:
wg. autodaty i ETKI te modele również miały impulsator :P i teraz nie wiem ... pozostaje mi uwierzyć , że w liczniku jest urządzenie do wysyłania impulsów ...



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » pn maja 05, 2008 23:19

Damcio gdziś w twoim temacie odnośnie nastawnika pamietam ze ktoś to potwierdził.A odnośnie impulsatora to informacja biegnie tez z licznika.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 05, 2008 23:20

Pyton50 pisze:Damcio gdziś w twoim temacie odnośnie nastawnika pamietam ze ktoś to potwierdził
nie z linką ;) tylko z tym , że sygnał idzie najpierw do licznika , a później do ECU , ale z tym , że to się tyczy aut z impulsatorem , nie wiem jak z linką ;)



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt maja 06, 2008 00:09

ap ropo czujnika na pedale sprzęgła to u mnie nic on nie daje auto dalej przerywa a z odpiętym impulsatorem jest idealnie :D



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt maja 06, 2008 00:28

Gobo90 pisze:ap ropo czujnika na pedale sprzęgła to u mnie nic on nie daje auto dalej przerywa a z odpiętym impulsatorem jest idealnie :D
i ja właśnie po dłuższej jeździe z odpiętym czujnikiem stwierdziłem , że trzęsiawka jest dalej :P po prostu przy testach dałem od 1500obr gaz na 5 biegu ... a ona jest gdzieś w okolicach 1700-1800 obr. ( zauważyłem to w ten weekend na trasie ) :( no nic ... trzeba odpiąć pin w ECU ...



Awatar użytkownika
Daniel84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Daniel84 » czw lip 24, 2008 01:39

Witam
Zamierzam się zabrać za wyczyszczenie nastawnika i mam pytanie, które wartości odczytać w VAG-u ??


<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » czw lip 24, 2008 02:34

damcio151 pisze:sprawdź czy na skrzyni masz te impulsator
linka linką - jeśli w VAG'u jest podana wartośc km/h to sygnał musi być podany do ECU - trzeba zaglądnąc w schemat elektryczny - skąd auto z linką bierze info o prędkosci pojazdu ...

tak czy inaczej - najlepiej pin z info o prędkości jazdy auta out z ECU :helm:



Awatar użytkownika
Daniel84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Daniel84 » czw lip 24, 2008 10:52

Witam
U mnie strasznie to wszystko skacze tzn. chodzi mi o dawkę i o napięcie.
Obrazek

jak to potem prawidłowo ustawić chodzi mi na jaką wartość powinno to być ustawione ?? Jeszcze jedno czy to, że ta dawka tak skacze świadczy o tym, że tak bardzo jest zabrudzony nastawnik czy też, że coś nie halo z pompą ??


<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lip 24, 2008 12:04

Daniel84 pisze:które wartości odczytać w VAG-u ??
wszystko w grupie 001 .... dawka i wartość czujnika RSW
leo... pisze:tak czy inaczej - najlepiej pin z info o prędkości jazdy auta out z ECU :helm:
:D przewód niebiesko-biały , we wtyczce 68pinowej , jest to pin 43 ( w 1Z )
u mnie pomogło ... jedyny minus tej operacji to taki , że silnik podczas zmiany biegów nie przechodzi płynnie , tylko tak gwałtownie :P ale i przed tym voss mnie uprzedził
Daniel84, może to być wina nastawnika ... jakie masz napięcie na włączonym zapłonie :?:
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 12:41 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Daniel84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Daniel84 » czw lip 24, 2008 12:19

na włączonym zapłonie było 0.660 V


<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lip 24, 2008 12:22

a w grupie 007 temp. nie falują :?: jeżeli nie to pewnie masz strasznie zasyfiały nastawnik



Awatar użytkownika
Daniel84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Daniel84 » czw lip 24, 2008 12:25

musiałbym sprawdzić. Zobaczę i napisze

sprawdziłem i temp. nie falują ciągle na tym samym poziomie oprócz temp. cieczy. Czyli syfu będzie dużo mam nadzieje, że to będzie tylko to :D
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 14:18 przez Daniel84, łącznie zmieniany 1 raz.


<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 54 gości