Mam zamiar kupić Tourana lub mk5 z 1,9TDI ze skrzynią DSG, jak sprawują się tes krzynie przy przebiegach 100,150 czy 200 tys.km przebiegu.
Jak z awaryjnością tych skrzyń ma ktoś jakieś doświadczenia?
[DSG] opinie przy wiekszych przebiegach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
podepne się pod temat ale opisze wrażenia z jazdy zima autem z Dsg
ogólnie to jest bardzo dobrze do momentu wiekszego śniegu .
Problem zaczyna się gdy auto stanie w sniegu i zabuksuje troche, smiem twierdzić że bez pomocy ludka a najlepiej dwóch nie ma szans ruszyć wyłączenie esp troche poprawia sytuację ale ... nie ma możliwości ruszenia łagodnie bez gazu konieczne jest dodanie i tu skrzynia się gubi jak za mało to stoi bo śnieg przeszkadza jak za dużo to buksuje i się można oprzeć na zawiasach
takie moje spostrzeżenia
1 minus tej skrzyni
narazie jedyny
ogólnie to jest bardzo dobrze do momentu wiekszego śniegu .
Problem zaczyna się gdy auto stanie w sniegu i zabuksuje troche, smiem twierdzić że bez pomocy ludka a najlepiej dwóch nie ma szans ruszyć wyłączenie esp troche poprawia sytuację ale ... nie ma możliwości ruszenia łagodnie bez gazu konieczne jest dodanie i tu skrzynia się gubi jak za mało to stoi bo śnieg przeszkadza jak za dużo to buksuje i się można oprzeć na zawiasach
takie moje spostrzeżenia
1 minus tej skrzyni
narazie jedyny
wyłaczasz esp i włączasz ręcznie 1 bieg (nie na D) i wyjeźdza bez problemużółwik pisze:podepne się pod temat ale opisze wrażenia z jazdy zima autem z Dsg
ogólnie to jest bardzo dobrze do momentu wiekszego śniegu .
Problem zaczyna się gdy auto stanie w sniegu i zabuksuje troche, smiem twierdzić że bez pomocy ludka a najlepiej dwóch nie ma szans ruszyć wyłączenie esp troche poprawia sytuację ale ... nie ma możliwości ruszenia łagodnie bez gazu konieczne jest dodanie i tu skrzynia się gubi jak za mało to stoi bo śnieg przeszkadza jak za dużo to buksuje i się można oprzeć na zawiasach
takie moje spostrzeżenia
1 minus tej skrzyni
narazie jedyny
dokładnie jak w każdym automacie to pomaga a co do awaryjności zespołu to zdecydowanie lepiej sie sprawuje niz automat w mk4 ale moim zdaniem problemem jest koło dwumasowe które jest montowane ze skrzyniami DSG i potrafi siąść częstoPinkFloyd pisze:wyłaczasz esp i włączasz ręcznie 1 bieg (nie na D) i wyjeźdza bez problemużółwik pisze:podepne się pod temat ale opisze wrażenia z jazdy zima autem z Dsg
ogólnie to jest bardzo dobrze do momentu wiekszego śniegu .
Problem zaczyna się gdy auto stanie w sniegu i zabuksuje troche, smiem twierdzić że bez pomocy ludka a najlepiej dwóch nie ma szans ruszyć wyłączenie esp troche poprawia sytuację ale ... nie ma możliwości ruszenia łagodnie bez gazu konieczne jest dodanie i tu skrzynia się gubi jak za mało to stoi bo śnieg przeszkadza jak za dużo to buksuje i się można oprzeć na zawiasach
takie moje spostrzeżenia
1 minus tej skrzyni
narazie jedyny
ale wrażenia o niebo lepsze niż w zwykłym automacie
- Stupa_mk3
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 23:35
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Odswieze lekko temat bo sam jestem ciekaw czy macie oponi ile takie skrzynie wytrzymuja przebiegu??? bo mozna kupic za dobre pieniadze taxowkowe takie auto z przebiegiem 250-300 tys... wiadomo nie jest to Golf 3 i nie bedzie tak trwale aby wytrzymywac przebiegi rzedu 400-500 tys
Zawieszenia Gwintowane FK Nówki => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=310738
Masz problem ze znalezieniem części w PL zapytaj a poszukamy rarytasów w DE => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3808478#3808478
Masz problem ze znalezieniem części w PL zapytaj a poszukamy rarytasów w DE => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3808478#3808478
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 95 gości