Rozpoznanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wisnia61
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:57
Lokalizacja: czerwonak
Kontakt:

Rozpoznanie silnika

Post autor: wisnia61 » pn maja 05, 2008 19:42

Witam! Mam mały problem. Pare dni temu padła mi łapa która trzyma silnik. Pojechałem dzisiaj po nią i opisuje gosciowi że potrzebuję do Golfa II 1,3 i nawet pokazałem mu na foto bo wziołem wrazie czego a on mi powiedział że ta łapa jest od silników 1,6 :panna: . czy można jakoś rozróznić silniki wizualnie... Auto jest sprowadzone z Niemiec i jest możliwe że przyjechało z innym silnikiem?? W dowodzie mam wpisane że jest silnik 1,3...



VW//janek//VW
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn paź 01, 2007 18:45
Lokalizacja: BAU
Kontakt:

Post autor: VW//janek//VW » pn maja 05, 2008 20:06

najlepiej odczytac oznaczenie na bloku silnika. mozna tez wizualnie po kolektorach dolotowym i wydechowym.


gtb2260vkrl jest

gailbraith

Post autor: gailbraith » pn maja 05, 2008 20:11

Jak również kod silnika jest na nalepce w bagażniku (o ile ktoś jej nie zdarł).

Edycja
Ma Ci dać to samo co napis na bloku silnika. Ciężko zrozumieć o co pytałeś i o co Ci chodziło zakładając ten temat.
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 20:48 przez gailbraith, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pn maja 05, 2008 20:12

silniki, które mają taka samą łapę (ogólnie tą samą wizualnie budowę silnika) to 1,3 NZ, 1,4 ABD, 1,6 ABU i to na pewno od tego ostatniego silnika gościu chce ci ją sprzedać.


Obrazek
Obrazek

wisnia61
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:57
Lokalizacja: czerwonak
Kontakt:

Post autor: wisnia61 » pn maja 05, 2008 20:19

gailbraith pisze:Jak również kod silnika jest na nalepce w bagażniku (o ile ktoś jej nie zdarł).
Kolego jak ta nalepka ma mi pomóc skoro mi chodzi o sam silnik. Kasta musi być od 1,3 bo tak jest w papierach i wątpie żeby ktoś ją zrywał i nalepiał od innego silnika
prezesso pisze:silniki, które mają taka samą łapę (ogólnie tą samą wizualnie budowę silnika) to 1,3 NZ, 1,4 ABD, 1,6 ABU i to na pewno od tego ostatniego silnika gościu chce ci ją sprzedać.
To w takim razie mam normalny silnik skoro sa wizualnie takie same. A z łapą sobie już poradziłe. Dałem ją do pispawania bo niemogłem nigdzie dostać a auto potrzebuję :jezor:



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt maja 06, 2008 22:16

wisnia61 pisze:silniki, które mają taka samą łapę (ogólnie tą samą wizualnie budowę silnika) to 1,3 NZ, 1,4 ABD, 1,6 ABU i to na pewno od tego ostatniego silnika gościu chce ci ją sprzedać.

To w takim razie mam normalny silnik skoro sa wizualnie takie same. A z łapą sobie już poradziłe. Dałem ją do pispawania bo niemogłem nigdzie dostać a auto potrzebuję
- no ale my tu mówimy o mkII, a te silniki były w mkIII.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 216 gości