Chodzi o to że jak zaczynam manewrować kierownicą to coś strasznie piszczy,
domyślam się że może być to pasek od wspomagania,
ale chce zapytać czy ktoś z was już tak miał, bo nie wiem czy na przykład kółka od pompy się nie starły.
ew. czy może pompa siada,
mam nieraz tak że na 2500- 3500 tyś na niskich biegach, wpomaganie tak jakby wogóle nie działało. a nieraz na 1000 obrotów na postoju lepiej chodzi niż podczas jazdy.
pasek czy kółko a może pompa wspomagania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Wajcheusz
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 23:45
- Lokalizacja: NoVWe Mosty - Bytom
- Kontakt:
pasek czy kółko a może pompa wspomagania
Ostatnio zmieniony ndz maja 04, 2008 13:58 przez Wajcheusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Peugeot 406 1,8 16V ponad 110 KoniMocy :-)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to wskazuje na zły nciąg paska, sprawdź to.Wajcheusz pisze:mam nieraz tak że na 2500- 3500 tyś na niskich biegach, wpomaganie tak jakby wogóle nie działało. a nieraz na 1000 obrotów na postoju lepiej chodzi niż podczas jazdy
Kółko nie mogą się wyślizgać, jesli pasek się ślizga to go wymień i naciągnij.
Piszesz o piszczeniu wiec patrz wyzej ale jesli to byłby jęk to była bo to sama pompa wspomy.
sas
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Tak zgadza się twój problem to źle naciągnięty pasek. Prawidłowo naciągnięty pasek daje sie ugiąć w najdluższej odległości miedzy kołami pasowymi, po środku tejze odległości na ok. 5-10mm. Sprawdz zarówno pasek od wspomy ale i od alternatora.
Od wspomy naciagasz pod samochodem. Jest tam specjalna śruba która po popuszczeniu pozostałych w otoczeniu pozwala naciagnac pasek od wspomagania. Pasek alternatora naciagasz także śruba ale z zębami na gwincie.
Pamiętaj nie naciągaj zbyt mocno bo załatwisz łożyska.
Tak zgadza się twój problem to źle naciągnięty pasek. Prawidłowo naciągnięty pasek daje sie ugiąć w najdluższej odległości miedzy kołami pasowymi, po środku tejze odległości na ok. 5-10mm. Sprawdz zarówno pasek od wspomy ale i od alternatora.
Od wspomy naciagasz pod samochodem. Jest tam specjalna śruba która po popuszczeniu pozostałych w otoczeniu pozwala naciagnac pasek od wspomagania. Pasek alternatora naciagasz także śruba ale z zębami na gwincie.
Pamiętaj nie naciągaj zbyt mocno bo załatwisz łożyska.
Ostatnio zmieniony ndz maja 04, 2008 14:23 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości