nie rowna praca na wolnych obrotach 2,0 golf III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jizu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 08:46
Lokalizacja: W-WA

nie rowna praca na wolnych obrotach 2,0 golf III

Post autor: jizu » ndz paź 02, 2005 21:45

co to moze byc
na wolnych obrotach trzyma je ale trzesie sie i efekt na sluch jest taki
jak by przerywal na sekunde jeden cylinder ale to moze byc tylko
zludzenie - pomozcie



jizu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 08:46
Lokalizacja: W-WA

Post autor: jizu » pn paź 03, 2005 18:54

a nie sonda jak sie ja sprawdza ?


sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek

pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

Post autor: pakob » pn paź 03, 2005 21:38

ajaki typ tej 2-litrowki.Ja mam motor AGG 2.0/8v i tez go troszke telepie na wolnych .Zgodnie z radami chlopakow z naszego forum zmienilem swiece,kopulke,palec,wyczyscilem przepustnice i niewiele pomoglo.Na kompie pokazuje ok.Sonda lambda tez ok.Moj mechanior mowi ze 2.0 tak troszke "charakterystycznie " pracuja.Jezdzi wiec sie nie przejmuje



Pablomed

Post autor: Pablomed » pn paź 03, 2005 21:52

Ja mam 2 auta z silnikami 2E i na żadne telepanie bym sie nie godził. Chodzą jak zegarki mimo przebiegu po ok 240 tys.
Dużo rzeczy może być. Sam bym sprawdził poza wysokim napięciem jeszcze szczelność dolotu, klapke w przepływomierzu czy ładnie chodzi, miernikiem to co można samodzielnie wg książki obsługi np komp, czujnik hallotronowy, czujnik przepustnicy i przepływomierza, regulator wolnych obrotów (najlepiej podmienić z innego auta na próbę), ustawienie zapłonu, ustawienie paska rozrządu, kompresję a jak by to wszystko nie pomogło to VAG.



jizu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 08:46
Lokalizacja: W-WA

Post autor: jizu » pn paź 03, 2005 23:23

moj motor to ADY


sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek

WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Re: nie rowna praca na wolnych obrotach 2,0 golf III

Post autor: WODA » pn paź 03, 2005 23:36

jizu pisze:co to moze byc
na wolnych obrotach trzyma je ale trzesie sie i efekt na sluch jest taki
jak by przerywal na sekunde jeden cylinder ale to moze byc tylko
zludzenie - pomozcie
ja mam taki sam problem z moim golfikiem 3 GTI 2.0 8V 2E??i tez niby czyscilem przepustnice wymienilem kable wn,swiece,kopulke i co tak jak chodzil tak chodzi...


Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » pn paź 03, 2005 23:46

jizu pisze:moj motor to ADY
w silnikach ady prędkość obrotowa biegu jałowego to 800 +- 50, oznacza to że mogą się nieznacznie wachać i jeszcze jedno w ady nie można ich wyregulować recznie.



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » wt paź 04, 2005 00:10

qrcze u mnie też jest taka jakby nie równa praca....tzn. obroty nie falują, stoją w miejscu, żadne niepokojące odgłosy nie dochodzą....ale siędząc w aucie czuć jakby silnik się ruszał :/ :D nie wiem o co chodzi.....
i jeszcze jest taka rzecz że zaraz po odpaleniu jak dam gazu na np. 2000obr i trzymam.....to za chwile obroty spadają chociaż gaz trzymam tak samo.....to normalne ?
kompresje mierzyłem i równo na wszystkich jest 10


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » wt paź 04, 2005 00:35

micab pisze:qrcze u mnie też jest taka jakby nie równa praca....tzn. obroty nie falują, stoją w miejscu, żadne niepokojące odgłosy nie dochodzą....ale siędząc w aucie czuć jakby silnik się ruszał :/ :D nie wiem o co chodzi.....
mam dokladnie to samo !! na niskich obrotach (900 obr. na luzie), na obrotku nie widac zeby obroty drzaly, ale czuc lekkie drgania auta. :o tez sie zaczelem tym martwic ale widze, ze to nie ja tylko mam :o


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt paź 04, 2005 00:58

a moze by sie przyjzec poduszkom silnika ?



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » wt paź 04, 2005 01:02

u mnie poduszki są okej.....pozatym jakby to była wina poduszek to przy większych prędkościach obrotowych by mocniej drżało....jak zaciągnę ręczny o próbuje ruszać to też nic nie szarpie silnikiem więc poduszki odpadają.....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

jizu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 08:46
Lokalizacja: W-WA

Post autor: jizu » wt paź 04, 2005 10:38

moze naprawde to sonda lambda - jak ja sprawdzic


sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości