olej w dolocie powietrza i w układzie fmic?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

olej w dolocie powietrza i w układzie fmic?

Post autor: luki202 » sob maja 03, 2008 17:14

ostatnio zrobiłem fmic-a. musiałem to i owo rozebrać. ku mojemu zaniepokojeniu w przewodzie od filtra powietrza do turbo znajdował sie olej. po złożeniu fmic-a olej jest rownież we fragmencie biegnącym do chłodnicy powietrza.
Czy ten olej to przez turbo które juz przepuszcza czy tez z silnikiem cos nie tak?


20 years Golf GTI

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » sob maja 03, 2008 21:38

a ile jest tego oleju? Nawet w zdrowym silniku jest troszkę oleju w rurach. Chyba, że wylałeś z pół szklanki z IC , wtedy to już jest problem.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob maja 03, 2008 21:47

Zawsze jest trochę oleju w rurach jak mówi kolega, najwięcej przy zdrowym silniku leci z odmy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

Post autor: luki202 » sob maja 03, 2008 23:19

troche tego oleju jest tam;] filtr powietrza nawet troszeczke był z oleju???!!!


20 years Golf GTI

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz maja 04, 2008 09:06

Wyczyść rury z oleju, odłącz przwód z odmy do kolektora i zaślep powstały w dolocie otwór. Wylot z odmy skieruj do jakiegoś pojemnika, żeby się tam zbierał olej. Jeśli dalej będziesz miał syf w dolocie, to znaczy, że turbina się kończy.

Przy okazji czyszczenia rur możesz sprawdzić luzy w turbinie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

Post autor: luki202 » ndz maja 04, 2008 17:24

thx stary. sprwdze o co kaman. a jesli chodzi o turbo to i tak sier przymierzam do zmiany na wieksze


20 years Golf GTI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości