poraz kolejny obroty...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
poraz kolejny obroty...
Witam, mój silnik to 1.6 abu z 93 roku.
Odkąd go posiadam, czyli 2 lata falują obroty. Wymieniona została podstawa pod monowtryskiem, czujnik temperatury, świece, przewody WN, filtry, wężyki podciśnienia, została przeczyszczona przepustnica i odma a obroty wciąż falują. Po odłączeniu krokowego obroty wzrastają i silnik też faluje. Ustawiałem jeszcze tps'a i nic. Co mi pozostało Panowie i Panie?? Serwo, lewe powietrze.. ??
Przy okazji, od czego jest biały plastikowy wężyk który wchodzi do od spodu do kolektora ssącego ?? Połączony jest z jakimś czujnikiem z 1 pinem poniżej krućca wody przy bloku.
Odkąd go posiadam, czyli 2 lata falują obroty. Wymieniona została podstawa pod monowtryskiem, czujnik temperatury, świece, przewody WN, filtry, wężyki podciśnienia, została przeczyszczona przepustnica i odma a obroty wciąż falują. Po odłączeniu krokowego obroty wzrastają i silnik też faluje. Ustawiałem jeszcze tps'a i nic. Co mi pozostało Panowie i Panie?? Serwo, lewe powietrze.. ??
Przy okazji, od czego jest biały plastikowy wężyk który wchodzi do od spodu do kolektora ssącego ?? Połączony jest z jakimś czujnikiem z 1 pinem poniżej krućca wody przy bloku.
Co masz na myśli pisząc, że przeczyściłeś krokowca? Ja rozebrałem go, ale jedyne co mogłem przeczyścić to zębatkę i ślimaka. Elektronika zalana jest a sam silniczek.. wolałem go nie rozbierać bo pamiętam jak w dzieciństwie rozbierałem jakieś małe silniczki to nigdy nie mogłem ich złożyć z powrotem .
Pozdrawiam.
Poniżej na zdjęciach coś co mnie zastanawia, a mianowicie biały wężyk, który idzie spod kolektora ssącego do jakiegoś czujnika. Na zdjęciach widać. Od czego to jest i czy może to być przyczyną pobierania przez silnik lewego powietrza.
[ Dodano: 03 Maj 2008 19:09 ]
Pozdrawiam.
Poniżej na zdjęciach coś co mnie zastanawia, a mianowicie biały wężyk, który idzie spod kolektora ssącego do jakiegoś czujnika. Na zdjęciach widać. Od czego to jest i czy może to być przyczyną pobierania przez silnik lewego powietrza.
[ Dodano: 03 Maj 2008 19:09 ]
Ostatnio zmieniony sob maja 03, 2008 19:12 przez venomek, łącznie zmieniany 3 razy.
to to mysle żebys zostawiłw spokoju,moja sytuacja wyglada tak:rozłączyli akumulatolor w celu zespawania tłumnika, po tym obroty wariowały przewaznie na benzynie, czyściłem krokowy i nic nie dało, kupiłem nowy oryginał( po rabatach 299 zł) i obroty same wkręcały sie na obroty 2000- 3000 obr. i w.k ..wiony zalałem stary krok. preparatem ,, kontakt'', załorzyłem i działa jak dawniej.
ps. silniczka nie rozbieraj, wystarczy że popsikarz w kazda szczeline obficie jakimś preparatem czyszcąco-smarującym (polecam , Kontakt")i powinno pomóc na krokowy, potem odpal i nie dodawaj gazu, niech se pochodzi az do włączenia wentylatora,
ps. silniczka nie rozbieraj, wystarczy że popsikarz w kazda szczeline obficie jakimś preparatem czyszcąco-smarującym (polecam , Kontakt")i powinno pomóc na krokowy, potem odpal i nie dodawaj gazu, niech se pochodzi az do włączenia wentylatora,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 194 gości