SWAP Z 1.6 TD (1V) na 1,9 tdi

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt wrz 30, 2005 13:58

kilka razy już dawałem na forum lika do .pdf`a gdzie jak byk jest napisane, że kkk k14 fabrycznie wytrzymyje ok 0, 96 bara więc podkręcenie jej do wartości większej nie stanowi żadnego problemu oraz to że jest to "małe" turbo owiele szybciej się rozkręca. Oraz co jeszcze jest plusem na strone kkk to bardzo łatwo można zwiekszyć/zmniejszyć doładowanie za pomocą klucza i śrubokręta.

co do tej nieszczęsnej pompy to można wymienić samą górę z gruszką.
ta cała gruszka ma zaworek który w zależności od ciśnienia doładowania przymyka powrót paliwa do zbiornika /wtedy wtryskiwacze dają więcej paliwa/. W zwykłej pompie dawka jest stała.

jak już bedziesz zaopatrywał się w pompe wtryskową to najlepsza bedzie od silników RA/SB następnie do JR a pompy od 1.9 TD omijaj z daleka chyba, że masz tzw boost pin z pompy od 1.6TD.

tu znajdziecie różnice w tych pinach

http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob paź 01, 2005 23:48

A ja kupie kompletny silnik RA/SB na SWAP'a ;)
kontakt na pw


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości