problem z przyśpieszaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
problem z przyśpieszaniem
Mam golfa GTI z silnikiem GTD.
Turbina T2 na 1.1 bar
ale pompa nie ruszana i raczej dawka paliwa mała.
Skrzynia to skrzynia AUG krótka z GTI.
Problem: przy szybkim dodaniu gazu słychac że auto wchodzi na wyższe obroty ale dopiero za chwile przyspiesza.
Rozwiązanie:
1: zbyt mała dawka paliwa w stosunku do turbo?
2: skrzynia?
3: sprzęgło sie ślizga?
Turbina T2 na 1.1 bar
ale pompa nie ruszana i raczej dawka paliwa mała.
Skrzynia to skrzynia AUG krótka z GTI.
Problem: przy szybkim dodaniu gazu słychac że auto wchodzi na wyższe obroty ale dopiero za chwile przyspiesza.
Rozwiązanie:
1: zbyt mała dawka paliwa w stosunku do turbo?
2: skrzynia?
3: sprzęgło sie ślizga?
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
hmm jeśli silnik wpada na obroty to wydaje mi się że się sprzęgło ślizga.Było kilka sposobów na sprawdzenie sprzęgła.
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
nie mam obrotka ale nie polecam tej skrzyni do tego silnika. Ja jezdze na niej tymczasowo.
Po sluchu to bedzie wiecej jak 3000-3500obr przy 90km/h tak ze za duzo
[ Dodano: 01 Maj 2008 23:02 ]
może byc jeszcze jakaś opcja inna z tym sprzęglem??? regulacja jakas???
Po sluchu to bedzie wiecej jak 3000-3500obr przy 90km/h tak ze za duzo
[ Dodano: 01 Maj 2008 23:02 ]
może byc jeszcze jakaś opcja inna z tym sprzęglem??? regulacja jakas???
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
każdy by tak chciałchosen pisze:ja w gti mam 4t. Jak przyjedziesz i wyjmiesz moja, a wsadzisz swoją to ide na taką zamianę
wyciągaj swoja, ja swoja i zamienimy. Ja moge przyjechać. Wszystko do dogadania.
Oj pamietam jak moj GTI chodził wczesniej na tej skrzyni nawet z 1.6 by ta skrzynia zrobiła ścigacza hehe.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Generalnie jak mnie pamięć nie myli to ja mam 4000 przy 180km/h no i mam diesla. Raz bujnąłem siędo 4500rpm i 185km/h było. Tego przekraczać się boję bo auto na seryjnym zawiasie już byle podmuch strąci z drogi przy tej prędkości. Jak chcesz jeździć szybo na tej skrzyni to niestety trzeba walczyć z obrotami no i moim zdaniem ta skrzynia ma zbyt krótką jedynkę, bo silnik by zdechł na dłuższej, gdyż pompa daje fabrycznie zbyt mało papu przy tych obrotach.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości