problem z przyśpieszaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

problem z przyśpieszaniem

Post autor: -pawlo111 » czw maja 01, 2008 22:21

Mam golfa GTI z silnikiem GTD.

Turbina T2 na 1.1 bar
ale pompa nie ruszana i raczej dawka paliwa mała.
Skrzynia to skrzynia AUG krótka z GTI.

Problem: przy szybkim dodaniu gazu słychac że auto wchodzi na wyższe obroty ale dopiero za chwile przyspiesza.

Rozwiązanie:

1: zbyt mała dawka paliwa w stosunku do turbo?

2: skrzynia?

3: sprzęgło sie ślizga?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
pudel_łdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 980
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pudel_łdz » czw maja 01, 2008 22:35

hmm jeśli silnik wpada na obroty to wydaje mi się że się sprzęgło ślizga.Było kilka sposobów na sprawdzenie sprzęgła.


moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw maja 01, 2008 22:49

tego sie obawiam. I co to może być panowie???


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw maja 01, 2008 22:57

to jest zuzyte sprzegło :bigok: przy okazji mozesz mi powiedziec jakie masz obroty na tej slrzyni przy 100km/h??


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw maja 01, 2008 23:01

nie mam obrotka ale nie polecam tej skrzyni do tego silnika. Ja jezdze na niej tymczasowo.
Po sluchu to bedzie wiecej jak 3000-3500obr przy 90km/h tak ze za duzo :crazy:

[ Dodano: 01 Maj 2008 23:02 ]
może byc jeszcze jakaś opcja inna z tym sprzęglem??? regulacja jakas???


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt maja 02, 2008 01:04

-pawlo111, ja w gti mam 4t. Jak przyjedziesz i wyjmiesz moja, a wsadzisz swoją to ide na taką zamianę :)


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt maja 02, 2008 06:23

chosen pisze:ja w gti mam 4t. Jak przyjedziesz i wyjmiesz moja, a wsadzisz swoją to ide na taką zamianę :)
każdy by tak chciał :grin:
wyciągaj swoja, ja swoja i zamienimy. Ja moge przyjechać. Wszystko do dogadania.
Oj pamietam jak moj GTI chodził wczesniej na tej skrzyni :grin: nawet z 1.6 by ta skrzynia zrobiła ścigacza hehe.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt maja 02, 2008 09:36

W skrzyni 4T przy 90km/h masz na piątce jakieś 2200 rpm.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt maja 02, 2008 11:11

BENITO, dokladnie, do szybkiego jazdy jest wporzo, bo wkladam 5 przy 160 czy 170 i mam 4 tys obr.... ALe coz tego, jak do 3-ego biegu idzie jak burza, wkladam 4 i idzie juz wolno strasznie wolno przyspiesza ..


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » ndz maja 04, 2008 11:46

chosen, wyciągaj swoją i zamienimy.

Apropos sprzęgła. Jak popuszcze linke od sprzęgła lekko to może mi przejdzie ślizganie na jakiś czas?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz maja 04, 2008 13:59

-pawlo111, watpie.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz maja 04, 2008 16:32

Generalnie jak mnie pamięć nie myli to ja mam 4000 przy 180km/h no i mam diesla. Raz bujnąłem siędo 4500rpm i 185km/h było. Tego przekraczać się boję bo auto na seryjnym zawiasie już byle podmuch strąci z drogi przy tej prędkości. Jak chcesz jeździć szybo na tej skrzyni to niestety trzeba walczyć z obrotami no i moim zdaniem ta skrzynia ma zbyt krótką jedynkę, bo silnik by zdechł na dłuższej, gdyż pompa daje fabrycznie zbyt mało papu przy tych obrotach.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości